piątek, 1 grudnia 2017

VlogMas #1 - co i jak?

Cześć!
Witajcie w pierwszym w tym roku Vlogmasie. Mam nadzieję, że zabawa będzie jeszcze lepsza niż w tamtym roku. Dzisiaj nie będzie żadnej gry, ale będzie dużo organizacji, która również jest ważna. Po pierwsze - częstotliwość dodawania takich postów. Wiadomo, że nikt nikt nie da rady pisać codziennie. Jednak zrobię wszystko co w mojej mocy, aby takich postów było jak najwięcej. Czyli wychodzi na to, że będę pisała posty nawet jak nie będę miała dyżuru. Z tego co wiem to można tak robić. Po za tym jak to mawiają - Im więcej tym lepiej 😂 Nikomu to chyba nie zaszkodzi. Przynajmniej mam taką nadzieję. Kolejna rzecz - kalendarz. W tym roku terminarz będzie lepszy jak rok temu. W zeszłym roku te vlogmasy były porażką. Nadrabianie, pomysł ściągnięty od Martyny, zła jakość, kompletny brak pomysłów. Jednak w te zimę wszystko będzie inaczej wyglądało. Każdy post będzie zaplanowany i dokładnie objaśniony.
Kalendarz naprawę mi się podoba. Znalazłam go w grafice Google, czyli nie jest mojego autorstwa.

Dziś jest pierwszy dzień adwentu czyli możemy otworzyć pierwsze okienko. Nie ma tu żadnej rzeczy związanej z Awatarią. Jest tutaj słodki pierniczek, który symbolizuje pierwszy VlogMas. Jeżeli chodzi o ten post dobiega on końca. Do Świąt pozostały 23 dni. Coraz bliżej 😀 Trzymajcie się ciepło.
//Olka xx

1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.