środa, 29 listopada 2017

Ciekawe wnętrza #4

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście. Ostatnio miałam baaardzo dużo nauki i średnio miałam czas na cokolwiek. Następny tydzień będzie luźniejszy i mam nadzieję, że wyrobię się z postami. Trzymajcie za mnie kciuki :) Bez przedłużania przejdźmy do głównego tematu posta, czyli wnętrza. Zauważyłam, że owa seria stała się jedną z ciekawszych i bardzo się Wam spodobała. Ja w zanadrzu jeszcze ma parę pokoi, więc spodziewajcie się wkrótce kolejnego posta, z tej serii. A więc, tak się prezentuje pokój, który dzisiaj Wam przedstawię:

Wypadałoby najpierw trochę o nim opowiedzieć. Zdecydowanie widać, że przeważa kolor biały, żółty( lub złoty) oraz brązowy. Pomieszczenie idealnie odzwierciedla salon. Moim zdaniem kolory są do siebie bardzo dobrze dobrane, czego chcieć więcej? Pokój nie należy do najtańszych, ale myślę, że warto zakupić poszczególne elementy, no ale i tak pewnie niektóre znajdą się w waszym magazynku. Parę rzeczy jest z warsztatu, ale można je zamienić czymś innym.Przejdźmy teraz do kosztów:
Tapeta ogrodnika - Warsztat
Laminat ( podłoga) - 11G
Drzwi pozłacane x2 - 50G
Półkoliste okna x4 - 2000s
Kinkiety x4 - 920s
Futrzany dywanik - 21G
Puf 'Kawaler' x2- 24G
Krzesło 'Kawaler' x2 - 1600s
Krzesło barowe 'Kawaler' x7 - 8050s
Witryna art dećo x2 - 1900s
Stolik nocny - 10G
Stolik 'Kawaler'- 1600s
Szafka 'Kawaler' x2- 2600s
Bukiet 'Daisy' x4 - Warsztat
Razem: 116G 18670s

***
Tak prezentuje się dzisiejszy pokój. Jest to jeden z moich ulubionych pomieszczeń i zdecydowanie wartych polecenia. Zachęcam serdecznie do zakupu owych elementów. A ja już się z Wami żegnam, do zobaczenia wkrótce, papa!
/Oliwia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.