środa, 8 listopada 2017

Aktualizacja Awatarii, czyli...

No i witam was.
Jak po tytule można się domyśleć dostaliśmy aktualizację na Awatarii. Zacznijmy od najważniejszego - event zniknął, niestety  ale nie spotkamy już Elisabeth i Deymona ani nie zdobędziemy unikatowego stroju.


 Skoro jesteśmy już przy nowościach - na Awatarię dodano nowe zestawy u projektanta (ale nie te zaległe...). Zacznijmy od chłopaków. Pierwszy z lewej nosi nazwę Londyn, a ten strój z prawej Tokio.
Chłopaki mają o wiele tańsze ubrania niż dziewczyny, ale za to mają mało dodatków (w ogóle). Nie powiem, że ubrania są fajne ale nie powiem że są brzydkie - po prostu jakoś specjalnie się nimi nie zachwyciłam... W dodatku potrzeba do kupna statusu V.I.P. Ale liczą się chęci i dobrze, że chociaż jakaś aktualizacja się pojawiła.
 Stroje dla dziewcząt są dosyć drogie, ale nie są też jakoś specjalnie piękne. Strój z lewej to Ptak, a ten z prawej - Vintage. Bardziej do gustu przypadł mi ten pierwszy. Sukienka z zestawu Ptak jest dosyć ciekawa, ale to ukończenie (krój) mi się nie podoba, a tej drugiej już nie będę komentować (XD). I oczywiście również do kupna potrzeba statusu V.I.P.
Podsumowując: szału nie ma, jest drogo w miarę, a ubrania nie zachęcają swoim wyglądem. Może wy macie inne zdanie? Podzielcie się nim w komentarzu. :)
Pozdrawiam.
Emilka ♥


5 komentarzy:

  1. O kurwa ja się zakochałam aż się w rl poryczałam T^T TO CUDO!!!
    P.S sry za przekleństwo udostępnijcie to pls xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopaki w końcu dostali coś fajnego
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
  3. chlopaki maja brzydkie Szkot .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka jestem glupia
    /Daj mi Marsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo. Ktoś się pode mnie podszywa.
      /Daj Mi Marsa, ta prawdziwa.
      P. S. O tej osobie powiadomił mnie Kacper, Kiś Ogórki.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.