piątek, 3 listopada 2017

Śmiej się! #1

Siemka!
Seria ta jest stara jak świat i była prowadzona przez tysiące blogerów i blogerek nie tylko na blogach o Awatarii. Prawdziwy autor tej serii prawdopodobnie nigdy nie zostanie odnaleziony. Gadam tak sobie i gadam, jednak co to za seria? Na Awatarii często dzieją się nietypowe sytuacje (nawet bardzo nietypowe) i śmieszne. Ja zbieram najlepsze perełki (po prostu the best XD) To może zacznijmy!

Chyba nie muszę mówić, że w miejsce cenzury musicie sobie wstawić ''I'' Serio nie wiem, jak można być napalonym w grze... Jednak jeszcze nie raz się zdziwię.
Nie typowa sytuacja stara jak świat (14 kwietnia 2017), która była bardzo dziwna. Normalnie nie można chodzić bez bluzki lub dolnej części garderoby po lokacjach. Hę? Aby na pewno? Można? Można! Ta oto tu blondynka jest czystym przykładem dokonania niemożliwego.
Szczerze mówiąc pożyczyłabym tylko nie da się. Albo oddałabym takie w których nie chodzę. Jednak nie jest to możliwe, a może Magdalena była w sytuacji kryzysowej? Ślub na ostatnią minutę. Skąd ja to znam...
Nie ma to jak drzwi w środku podłogi! Takie rzeczy tylko na polskiej Awatarii. Ale tak serio to jakiś Youtuber pokazał jak zrobić taki trick i moi przyjaciele widocznie go zastosowali, jednak przyznajcie, że widok dziwny.
Ej, ej, ej, ale wyglądu to my tu się nie czepiajmy łagodnie mówiąc xD
Walcie laski bo gościu ma 74 tysiące energii! Jedyna okazja na kilka lat. Kto by się nie skusił? Ja mam niestety już męża. Jednak dla takiego przystojniaka rzucę go? B) W końcu Yolo!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To już na tyle moje perełeczki drogie (musiałam) Mam nadzieję, że humor poprawiony i wszyscy gotowi na kolejny i przykry jutrzejszy dzień szkoły. Powodzenia w szkółce!
//Olka xx

2 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.