środa, 8 listopada 2017

Czarno- białe stylizacje ♥

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście. Ostatnio miałam bardzo dużo nauki, aż się nie wyrabiałam. Ten tydzień też mam zawalony kartkówkami i sprawdzianami, że aż się żyć odechciewa, dobra koniec użalania nad sobą przejdźmy do tematu głównego posta. Przechodzę do Was z dwoma stylizacjami w kolorystyce czarno- białej. Więc bez przedłużania zaczynajmy!

                                                                  ♥Pierwsza ♥

Tak się prezentuje pierwsza ze stylizacji. Zdecydowanie widać, że jest ona na specjalne okazje, np początek roku szkolnego, dzień nauczyciela, itd. Moim zdaniem idealnie pasuje do szkoły na akademię. Nie wiem jak wam, ale mi się bardzo podoba. Stylizacja może i jest kosztowna, ale myślę, że bardzo ładnie się prezentuje. Zamiast spinki Lilii można dodać coś innego.Teraz koszt:
                                                         Top: 14G
                                                         Czarna spódnica : 5G
                                                         Pantofle 'Łagodność' : 10000s
                                                         Spinka 'Lilia' : 45G
                                                         Czarne rajstopy: 750s
                                                            Razem: 64G 10750s + VIP

                                                                      ♥Druga ♥
Tak się prezentuje druga stylizacja. Myślę, że każdy z Was ma zapewne  jedną z tych rzeczy, a może nawet i więcej. Mnie się ostatnio bardzo spodobała i w niej chodziłam.  Tak samo jak pierwsza również jest kosztowna, ale myślę, że warta swojej ceny. Przejdźmy do kosztów:
Kardigan 'Lilia wodna' - 65G
Motylkowy top - 43G
Czarne spodnie - 17G
Buty 'Punk' - 33G
Diadem z pereł - 12000s
Razem: 158G 12000s

To by było na tym poście. Mam nadzieję, ze stylizacje Wam się spodobały i może ktoś z Was skusi się w nie ubrać. Kolejny post pojawi się w piątek, więc go wyczekujcie! Chciałabym jeszcze Was poinformować, że zmieniłam podpis, ze względu na to, że Taylor już praktycznie nigdzie nie używam, a myślę, że imię będzie lepszym rozwiązaniem. To w takim razie ja już się z Wami żegnam!
/Oliwia













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.