poniedziałek, 6 listopada 2017

HOT CZTERNASTKA OLI!

Hejo! Dzisiejszy post kierujemy do jednej z administratorek - Oli!!!
Ola świętuje dzisiaj swój jubileusz, czyli czternaste urodziny! 😇 Oczywiste jest to, że nie pozostawimy tego bez żadnych życzeń i innych fajnych rzeczy! A więc można się domyśleć, że coś przygotowałyśmy. No dobra, to może zacznę ja - Emilka.

W dniu twoich czternastych urodzin chciałabym życzyć Ci wszystkiego najlepszego kochana! 
Żeby zdrowie zawsze Ci dopisywało i żeby WSZYSTKIE twoje MARZENIA się spełniły!
Choć dzielą nas kilometry to i tak nadal wierzę, że kiedyś się spotkamy! ♥
Życzę Ci też dobrych ocen, bo przecież mamy rok szkolny. No i oczywiście fajnego chłopakaa! ♥♥♥
Na blogu jesteś od ponad dwóch lat! Mam nadzieję, że Ci się tutaj podoba i że jeszcze długoo razem z Oliwią będziemy na nim pisać. Chcę też dodać do tych życzeń, aby w przyszłości Ci się wiodło i abyś zawsze była szczęśliwa. Ponieważ nie jestem dobra w składaniu życzeń chciałabym jeszcze pokazać coś, co zrobiłam specjalnie dla Ciebie. ♥
A teraz czas na życzenia od Julki. 

Droga Olu che złożyć Ci te miłe życzenia ☺ 
Dużo radości, szczęścia, wymarzonego chłopaka 😎, 
więcej zajebis**ści, 
1 000 subów, 
naszego spotkania 😍 
~JulciX ŻulciX ☺☺

Kolejną rzeczą jest rysunek specjalnie dla Ciebie, który przygotowała Laura! Myślę, że Ci się spodoba! 
Oliwia również przygotowała dla Ciebie coś super! Z najlepszymi życzeniami. ♥

Jeszcze raz wszystkie życzymy Ci wszystkiego dobrego!
Happy Birthday!

No i na koniec jeszcze to od Laury XD ♥


6 komentarzy:

  1. Jejku jesteście wszystkie kochane 💞 Serio nie spodziewałam się takiej miłej niespodzianki 💓 Mam nadzieję że kiedyś się spotkamy i nadal zostaniemy przyjaciółkami 💟💓💞

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakich 2 lat? xD Blog nie istnieje tyle ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Życzę Ci dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń. 💞
    /Daj Mi Marsa

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.