poniedziałek, 27 listopada 2017

Ciekawostki - Event gumy Dirol?

Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z pewną ciekawostką. Ostatnio na pewnym blogu, a mianowicie Fascynującej Awatarii, która już nie funkcjonuje znalazłam pewien post. Zaciekawił mnie, ponieważ był to Event gumy Dirol. Niestety, to wydarzenie odbyło się na rosyjskiej awatarii, bo jakże by inaczej. Dokładnej daty pojawienia nie znam, ale post na tamtym blogu pojawił się dosyć dawno, bo 1 lipca 2015 roku. Teraz omówię Wam przebieg tego eventu.
Zacznijmy od początku, a więc z tego co się dowiedziałam, gdy awataria nam się załadowała w pokoju pojawił się mężczyzna ubrany w długi, niebieski płaszcz oraz różowy strój. Jego znakiem szczególnym są czarne okulary. Nawet w internecie znalazłam jego dokładną postać.

Jak można zauważyć mężczyzna coś mówi, oczywiście po rosyjsku, bo to na Rosjanie. Oznacza to : 'Proszę Cię grzecznie wybierz gumę. Szczerze to niezbyt wiem o co chodzi, ale przejdźmy dalej. Nie obyło się bez zadań, za które można było dostać unikatowe prezenty, na przykład szafę, obraz..etc
Ale to nie koniec fantazji. Było coś jeszcze ciekawszego od zadań oraz nagród. Z tego co przeczytałam dowiedziałam się, że na ulicy można było 'częstować' ludzi gumą Dirol. Jeśli ktoś się poczęstował to buchał przy nim dym z liśćmi. U dziewczyn zielony, zaś u chłopaków różowy. Musze przyznać, że prezentowało to się ciekawie. Dodatkowo awatarzy przemieniali się w rózne postacie, np w hokeistkę( dziewczyny), pannę młodą (chłopcy)W internecie znalazłam ten dymek. Oraz ilustrację z ulicy.  

Myślę, że to był na prawdę jeden z ciekawszych eventów. 
Ostatnią rzeczą jest komiks. Gdy gra nam się ładowała pojawiała się reklama promująca tą inwestycję. Być może awataria z nią współpracowała, kto wie?
To by było tyle w tym poście. Mam nadzieję, że się Wam spodobał i się dowiedzieliście czegoś nowego. W planach mam jeszcze omówienie Eventu kolorów, który też się pojawił dosyć dawno. Do zobaczenia wkrótce!
/Oliwia






6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę, że się podoba :)
      /Oliwia

      Usuń
  2. Ten event pojawił się na gry.pl w 2015

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację, nie wiedziałam ;o
      /Oliwia

      Usuń
  3. Niebieski płaszcz? Nie widzę tu tego koloru. Widzę tu tylko kolor morski, podchodzący pod zieleń, lol./Kutas Hejter

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.