poniedziałek, 6 listopada 2017

♥ Halloweenowe Stylizacje ♥

Hejka!
Z góry chciałabym Was bardzo, ale to bardzo przeprosić, za brak postów z mojej strony. Jest to spowodowane brakiem czasu, nauką,itd. Wiem, że Halloween było dosyć dawno, ale ja nie dodałam żadnych postów z tym świętem związanych.a więc  przechodzę do Was z dwoma stylizacjami na te właśnie święto. Ja go nie obchodzę, gdyż Polacy obchodzą Święto Zmarłych , które powinno zmuszać do refleksji i pogłębiać wiarę. Tymczasem Halloween pokazuje zupełnie inne podejście do śmierci i jej przemijania. To na tyle mojej gadaniny, przejdźmy do głównego tematu posta. 
                                                                      ♥Pierwsza♥
Tak się prezentuje pierwsza stylizacja. Jest dosyć kosztowna, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba.  Dominuje tu kol czarny i zielony. Nie będę Wam opisywała poszczególnych ubrań ,bo każdy z Was je widzi, więc myślę, że jest to zbędne, więc od razu przejdę do kosztów :
Diamentowy diadem - 21G
Koszulka 'Jack'- 6660s + VIP
Kamizelka 'Military'- 46G
Spodenki 'Military'- 34G
Pończochy 'Wiedźma' - 23G
Buty 'Punk' - 33G
Nóż pielęgniarki - 25G
Kolczyki 'Arystokratka' - 530s
Razem: 182G 7190s + VIP

♥Druga♥
Tak wygląda kolejna ze stylizacji. Jeżeli chodzi o sukienkę, to każda z halloweenowych idealnie pasuje do tej stylizacji, ale mi się ta najbardziej spodobała, choć nie ukrywam, że jest dosyć kosztowna.
Teraz pokażę Wam jak wygląda to z kosztami:
Kolczyki ' Arystokratka' - 530s
Nóż pielęgniarki - 25G
Płaszcz Czarnej Wdowy - 125G
Diadem z pereł - 12000s
Razem: 12530s  150G

Mam nadzieję, że stylizacje przypadły Wam do gustu. Piszcie koniecznie w komentarzach! To na tyle w dzisiejszym poście. Do zobaczenia niebawem.
/Taylor









2 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.