piątek, 8 grudnia 2017

Coś nowego, a zarazem starego czyli...

Hejo!
Dziś piątek, koniec szkoły - początek weekendu i... kolejna aktualizacja na Awatarii! Tak, dzisiaj wchodząc na Awatarię zauważyłam coś ciekawego, a mianowicie...
Tak! To wyprzedaż mebli i to nie zwyczajnych, bo są to meble z eventu niemalże sprzed 3 lat? Całkiem możliwe, ale przejdźmy do zniżki. Zniżono ceny o dokładnie 50%, czyli o połowę owej ustalonej ceny. Kiedyś wydawało mi się, że meble te dają dużo komfortu, a jednak ich komfort jak dla mnie stanowi taką normę (wyjątek: tron). Zestaw nosi nazwę Lodowy Pałac. W Awatarię grałam jeszcze za czasów, gdy event ten był i udało mi się zdobyć takie meble. 
Event polegał na rzucaniu się śnieżkami i dostawaliśmy śnieżki i chyba za 1500 śnieżek otrzymywaliśmy strój i meble. Strój prezentował się wówczas tak...
Dodaje dosyć dużo punktów komfortu. Dla ciekawostki powiem, że kiedyś był on na sprzedaż i rękawiczki u chłopaków kosztowały 9999G (najprawdopodobniej błąd techniczny). 
Co sądzicie o przecenie? Zaskoczyła was? Skorzystacie? Czy jest wam raczej obojętna?
Emilka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.