środa, 20 grudnia 2017

❅Christmas time❅ [3] - Wykreślanka ozdób

Heeejka, witajcie w kolejnym poście. Dzisiaj jest środa, czyli dla mnie ostatni dzień nauki w tym roku. Jutro mam jeszcze wigilię klasową i jasełka, więc super. A potem ferie zimowe. Wreszcie nadrobię oglądanie vlogmasów. Jak zwykle nie na temat ..., a więc przychodzę do Was z wykreślanką. Tak, wiem, że wykreślanki już stały się nudne i w ogóle, ale takiej świątecznej jeszcze raczej nie było, bynajmniej ja nie widziałam. No, a więc postanowiłam, że zrobię z ozdobami świątecznymi. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Najpierw pokażę Wam logo, które robiłam w Pixlr Express:

Jak widać jest banalnie prosty. Wzięłam takie świąteczne tło, dodałam napis, nie pamiętam jaka nazwa ł :/Oprócz tego umieściłam parę naklejek świątecznych, które mi się bardzo, ale to bardzo spodobały od pierwszego wejrzenia. No, a teraz pokażę Wam punkt kulminacyjny, czyli wykreślankę. Oto i ona:


Przerabiałam ją w paint'cie, więc nie jest to rewelacyjnie wykonane, ale najważniejsze, że jest. Wybrałam dwanaście moim zdaniem najładniejszych ozdób, które powiedzmy, że mnie urzekły. Pojawi się sonda, gdzie zdecydujecie, które ozdoby jako pierwsze mają odpaść. Tak, odpadają dwie ze względu, na to, że było to by trochę za długo i w ogóle, więc tak zrobię.Nie będę już się rozpisywała w tym poście. Życzę Wam spokojnej nocy i zostawiam Wam sondę, do zobaczenia!
/Oliwia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.