poniedziałek, 4 grudnia 2017

❅Christmas Time [1] ❅ - Christmas Tag

Hejka!
Witajcie w poniedziałkowym popołudniu, ja jestem nadal w szpitalu, ale jak pójdzie wszystko dobrze, to jutro mnie wypiszą, mam nadzieję. Większość z Was już pewnie wróciła ze szkoły, więc to idealny moment na przeczytanie tego posta. Ogólnie ja już żyję świętami, mam już nawet parę ozdób w pokoju i w wolne chwile, których teraz mam mnóstwo oglądam vlogmas, słucham świątecznych piosenek. Dzisiaj postanowiłam, że napiszę Tag świąteczny. Pewnie wiecie o co chodzi, po prostu odpowiadam na pytania związane ze świętami. Jeżeli chcecie to możecie ten Tag przeprowadzić na swoim blogu, bez mojej zgody :)  Przygotowałam 14 pytań, a więc zaczynajmy!

1. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Tak, posiadam pięć kalendarzy adwentowych. Pierwszy to z Kinder, drugi z cukierkami z Manufaktury cukierków, trzeci z Douglasa, czwarty z herbatkami, a piąty z Milki.

2.Jakie są twoje ulubione filmy świąteczne?
Chyba, jednym z moich ulubionych są Listy do M, oglądałam dwie części, z tego co wiem niedawno wyszła 3, ale ja jeszcze nie zdążyłam obejrzeć. Mam nadzieję, że pójdziemy do kina. Za to najbardziej nie lubię Kevina. Nie wiem co w nim wszyscy widzą.

3. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia ze świąt?
Na chwilę obecną mi się nic nie przypomina :/ Ale  cała ta atmosfera świąteczna jest wesoła.

4. Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia?
Najbardziej lubię ubierać choinkę z rodziną, o wtedy mile spędzamy czas, a oprócz tego uwielbiam śpiewać i grać kolędy.

5. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Oczywiście, że mam, chyba zresztą jak każdy. Jest to dzielenie się opłatkiem, ubieranie choinki, śpiewanie kolęd i pastorałek, 12 potraw, przygotowanie dodatkowego nakrycia i wiele innych.

6. Jakie są twoje ulubione piosenki świąteczne?
Zdecydowanie najbardziej ujęła mnie w ostatnim czasie 'Christmas Time'. Ale oprócz tego podobają mi się ' Świeć gwiazdeczko', 'Coraz bliżej święta', 'Snow is falling', 'Last christmas'...

7. Jaką będziesz miała choinkę w tym roku?
W tym roku będę miała dosyć wysoką, zieloną choinkę. Będzie ona sztuczna, bo nie lubię żywych. Może dlatego, że strasznie się śmieci, bo igły wypadają, ale są tez plusy, bo zdecydowanie ślicznie pachnie, ale każdy ma swoje zdanie.

8. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Myślę, że zapach świątecznych potraw wigilijnych na stole. Achh już się nie mogę doczekać.

9. Odliczasz dni do świąt?
Oczywiście, że odliczam dni do świąt razem z naszymi vlogmasami :)

10. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Nie maluję paznokci za często, tylko w wakacje, lub na wesele, itd. Nigdy nie malowałam w zimę, więc nie mam ulubionego.

11. Ulubiony zimowy napój?
Myślę, że kakao oraz gorąca czekolada. Oprócz tego lubię czasami wypić zwykłą herbatkę lub z cytryną. Chociaż słyszałam, że (z cytryną) jest niezdrowa.

12. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod choinką?
Szczerze to nawet o tym nie myślałam. Nie mam pojęcie. Macie jakieś pomysły? Koniecznie napiszcie w komentarzu!

13. Ulubiona świąteczna potraw?
Moja ulubiona to pierogi, barszcz czerwony, karp oraz wiele innych. Ogólnie wszystko uwielbiam co związane z wigilią.

14. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Nie mam ulubionych. Wszystkie mi się podobają. Dla mnie to nie robi żadnej różnicy.

                                                                       ****

Okej, więc dobrnęliśmy do końca. Z odpowiedziami nie było ciężko, tylko ze czcionka... aj lepiej nie gadać, siedziałam nad tym przez dosyć długi czas, ale nareszcie jest, to dzięki Emilce ♥. Dziękuję ci bardzo. Myślę, że nie będę się rozgadywać już nie potrzebnie, po prostu ,życzę Wam spokojnej nocy i miłej nauki jutro. Papa!
/Oliwia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.