piątek, 29 grudnia 2017

Nowy zestaw mebli na rosjanie?!

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście.Ostatnio postanowiłam, że udam się na rosyjską awatarię, zobaczyć czy dodali coś nowego. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że tak, dodali nowy zestaw mebli i to nie byle jakich. Są naprawdę piękne, a co najważniejsze dosyć tanie...Nie mam pojęcia kiedy je dodali,a co dziwne, nie znalazłam żadnej informacji o nowych meblach, tylko było trzeba samemu się domyślić i zajrzeć w sklep. Zestaw  nosi nazwę 'Wirtuoz', co moim zdaniem naprawdę pasuje do nich. Chciałam podziękować Mateuszowi za przetłumaczenie tej nazwy, bo nie mogłam tego skopiować, nawet nie wiem, czy w ogóle się by dało. W każdym bądź razie tak się prezentuje zestaw:
Jak widzicie ceny są naprawdę niskie, tylko ten fortepian dosyć drogi,ale nie ma się co dziwić, ponieważ tak jak ten z halloween ukazuje animację grania. Nie będę wypisywała na dole cen, bo to wyraźnie widać. Ogółem mi bardzo podobają się te meble i są naprawdę warte swojej ceny. Najbardziej urzekły mnie te skrzypce,według mnie stanowią śliczną ozdobę do mieszkania. Chcę jeszcze zaznaczyć , że niektóre elementy z tego zestawu znajdują się w prezentach z ośrodka narciarskiego. Na przykład w małych można znaleźć tą małą kanapę za 3900s i tą ozdobę za 300s. 
Jeżeli chodzi o kolorystykę, to moim zdaniem jest idealnie dobrana, gdyż przeważa kolor niebieski(granatowy), co według mnie daje ładny efekt. Ja się więcej nie będę rozpisywała na ten temat, bo nie ma o czym. To tyle w tym poście, papa!
/Oliwia

4 komentarze:

  1. Cała przyjemność po mojej stronie B)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko mi się ten zestaw kojarzy z nowym klipem Masti? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie tylko ci Wyślij mi nudeska ohh!

      Usuń
  3. Ja jeszcze dostałam ten stoliczek za 8700 z prezentu za 100G

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.