niedziela, 3 grudnia 2017

Zapowiedź 'Christmas Time' ♥

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście, dzisiaj przechodzę do Was z zapowiedzią pewnej serii. Przepraszam, że dopiero odzywam się w niedzielę, ale to z powodu samopoczucia. Można powiedzieć, że w sobotę miałam wypadek i złamałam rękę. Szczegółów nie będę opowiadać, bo to jest bardziej prywatne. Ale na szczęście prawa ręka normalnie funkcjonuje, więc będzie wszystko dobrze.Przychodzę do Was z nową serią. Jak można się domyślić będzie ona związana z czasem świątecznym. Może najpierw wytłumaczę Wam, dlaczego taka nazwa 'Christmas Time', a nie inna, ponieważ jest to jedna z moich ulubionych piosenek świątecznych zagranicznych. Dam Wam linka na dole do niej.Jeżeli chodzi o ilość to przewiduję mniej więcej 5 części? A może i więcej, ale to zależy od pomysłów, czasu, itd. Będą to posty różnego rodzaju, nie chcę Wam wszystkiego dokładnie zdradzać, bo myślę, że to nie było by za ciekawe. Mam w planach zrobić też z parę postów o MOIM spędzaniu świat, pewnie zrobię jakiś tag, ale nie wiem, zobaczę.Jeżeli chodzi o regularność, to myślę, że będą pojawiały się  dwa razy albo raz w tygodniu, gdyż będą jeszcze vlogmasy. Nie będę dużo zdradzać, ale mam nadzieję, ze Wam się spodoba. Jeżeli chodzi o miniaturkę tej serii, to znalazłam w internecie takie delikatne logo, które skradło moje serce, jakby było specjalnie przygotowane na ta okazję *o*:
Link do piosenki 
↓ ↓ 

 Chciałam zrobić sama napis, albo logo, ale pixlr odmówił posłuszeństwa. Chociaż to nie jego wina, gdyż, aby uruchomić ten program musiałam zainstalować adobe. Próbowałam to robić z kilkanaście razy, a się nie udawało nie wiem z jakiej przyczyny.
Koniecznie w komentarzu napiszcie mi, czy chcecie, aby moje posty związane ze świętami i nie tylko były ozdabiane, np dodawałabym jakieś ozdoby świąteczne,piosenki przerywniki.To by było na tyle w tym poście, papa!
/Oliwia


4 komentarze:

  1. Super seria na pewno będę czytać :')
    /Morelowa

    OdpowiedzUsuń
  2. oliwia wracaj do zdrowia wyczekujemy nowych postów! /czytelnik

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.