poniedziałek, 18 grudnia 2017

Rosyjskie cuda [4] - Wydanie świąteczne ❄

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście. Jak tam u Was przygotowania do świąt? Idą pełną parą, a może jeszcze nie zaczęliście? Ja osobiście, mam już ozdobiony pokój oraz mam ubraną choinkę. Jeżeli chodzi o przerwę świąteczną to u mnie trwa ona od 22 grudnia-2 stycznia, więc nie zbyt długo, ale to zawsze coś. Dzisiaj przechodzę do was z serią ' Rosyjskie Cuda' z wydaniem świątecznym. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 
                                                                   ❄Pierwsza
Tak się prezentuje pierwsza z profilówek. Przedstawiona na niej jest rudowłosa dziewczyna o pięknych brązowych oczach i piegach na twarzy. Włosy ma upięte w koka, a na głowie widać koronę z eventu zimowego. Oprócz tego ubrana jest w niebieską sukienkę, białe bolerko, rajstopy oraz botki. Jeżeli chodzi o tło to jest to pokój z eventu. Awatarka stoi w nieco odchylonej pozie ( nie wiem jak to określić) i patrzy się przed siebie. Osobiście profilówka mnie się bardzo podoba, a wam?
Ocena: 10/10

Druga
Kolejną rzeczą, jest nie profilówka, lecz tło do niej. Nie jest to jakieś wymyślne tło, ale delikatne i idealnie pasuje do świątecznej profilówki. Zdjęcie przedstawia ulicę w okresie świątecznym, gdzie jest mnóstwo śniegu oraz dekoracji. Ja osobiście  lubię ten klimat i bardzo mi się ten wystrój podoba. Jedynym minusem jest to, że znalazłam ją w małych rozmiarach, a niestety większych nie było. Jakbym zwiększyła, to było by to niewyraźne i nie wyglądałoby to za dobrze.
Ocena: 9/10

Trzecia
A tak się prezentuje ostatnia z rosyjskich dzieł. Przedstawia ona dziewczynę, brunetkę, ubraną w bluzkę z pandą, dżinsy oraz kapcie. Jak widać, awatarka wzięła się za pakowanie prezentów pod choinkę. Ogólnie bardzo podoba mi się pokój, w którym siedzi nasza brunetka. Widać, że nadchodzą święta i czuć ten klimat świąteczny. Bardzo podoba mi się ta profilówka, szczerze to się nie mam do czego przyczepić.
Ocena: 10/10

***
A więc tak się prezentowały rosyjskie cuda. Mam nadzieję, że Wam się spodobały, bo mi bardzo. Muszę przyznać, że ciężko było znaleźć takie typowo świąteczne profilówki, no, ale jak widzicie dałam radę. To by było tyle na dzisiaj, do zobaczenia!
/Oliwia








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.