sobota, 9 grudnia 2017

❅Christmas Time [2] ❅ - Christmas Look

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście. Wiem, że późno mówię, ale wesołych Mikołajek! Dostaliście coś? Ja osobiście dostałam dosyć sporo rzeczy, licząc jeszcze prezenty z mikołajek klasowych.  Przepraszam, że dawno nie było żadnego posta z mojej strony, ale nie miałam czasu, dzisiaj jest sobota,więc tego wolnego czasu, jest dosyć sporo. No, ale przejdźmy już do tematu posta, a więc przechodzę do Was z dwoma stylizacjami świątecznymi. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. A więc oto i pierwsza z nich:

                                                                      ❄ Pierwsza ❄
Tak się prezentuje pierwsza ze stylizacji. Jak widać,przeważa kolor niebieski, granatowy. Użyłam do tego look'a sukienki z edycji świątecznej, więc się nie martwcie, ponieważ niedługo na pewno pojawią się te stroje. Zamiast tych rajstop z halloween możecie założyć inne, te nowe z projektanta lub jakieś ze sklepu. Ten look przypomina mi śnieżynkę, a Wam? Ja mam zamiar się tak ubrać na imprezę mikołajkową, która odbędzie się już dzisiaj o godzinie 17.00 na facebook'u. Serdecznie zapraszam. Teraz pokażę Wam jak to wygląda w koszcie:
Kostium ' Śnieżynka' - 42G
Pończochy 'Wiedźma' - 23G
Kokardka - 17G
Pantofle 'Łogodność' - 10000s + VIP
Razem: 82G+ 10000 +VIP

❄Druga
Tak się prezentuja druga ze stylizacji. Przeważa kolor żółty oraz pomarańczowy. Jest to jedna z tańszych stylizacji. Mnie się ona również podoba. Również są elementy ze świąt, ale jak już mówiłam niedługą one się pojawią, więc nie będzie z tym problemu. Nie ma zbyt co o niej opowiadać, więc przejdę do kosztów:
Ogon lisiczki - 6G
Uszy lisiczki -7G
Pomarańczowa spódnica - 6G
Złocista bluzka - 870s
Rajstopy - 6G
Pantofle wieczorowe - 970s
Razem: 25G 1840s

***

Okej, więc to tak by się prezentowały obydwie stylizacje. Mam nadzieję, że Wam się spodobały, może innym razem zrobię dla chłopaków? Zastanowię się. Ja się z Wami już żegnam, do zobaczenia!
/Oliwia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.