niedziela, 8 grudnia 2019

WAŻNA INFORMACJA!

Witajcie.
Piszę posta na spontanie. Wczoraj około 21 godziny ktoś usunął wszystkich członków z naszego klubu TeamAKI. Sprawa jest w trakcie wyjaśniania. Pojawiła się też informacja od Vanilki, że niby ja oblałam jej test na tym blogu i ją wyrzuciłam. Ktoś się pode mnie podszył, wszystko zapewne wydarzyło się w nocy, a ja o żadnym komentarzu nie wiedziałam.
Jeżeli byłeś członkiem klubu to serdecznie zapraszam Cię do ponownego dołączenia do TeamuAKI i przepraszam, że zostałeś usunięty!

TeamAKI

11 komentarzy:

  1. Ktoś bezczelnie podszył się Pod cb i wiem kto to jest zrobiłam coś impulsywnie i usunęłam posty i bardzo tego żałuję ale nie wiem kto odebrał mi autora? bo ja sama sobie nie mogłabym

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to już nie wierzę w to wszystko!!! Wszyscy coś kłamiecie! Ty Midorme też. Spadam już z tego bloga. I ty i Julka jesteście siebie warte. Wierzyłam tobie, starego AKI z Julką nie czytałam, tego już też nie czytam. Mam wywalone w te wasze blogi. Ciągle jakieś dramy wymyślane, żeby być popularnym XD. Taka prawda, że ty Midorme sama się gubisz w tym wszystkim. Za nim tego posta dodałaś to Ci wierzyłam, ale teraz już nie. Więc nara! Nie odwiedzę więcej tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co robić dramy na udanego? Wyjaśnimy tą sprawę na spokojnie i bez kłótni. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wyjaśnimy sytuację na spokojnie. Nie warto się kłócić o taki głupoty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację! Powinnyśmy się wspierać

    OdpowiedzUsuń
  5. Midorme jest najlepszą osobą jaką znam i ona nawet nie była dostępna jak to się stało

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie Oskarżajcie jej ona jest niewinna na to nie pozwolę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. a kiedy zrobicie cos z goldiluck?
    widzialam ja jak byla niemila na ulicy dla oliwii z sa

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.