艣roda, 4 grudnia 2019

Jak tworz臋 nag艂贸wki na bloga? 馃悳 [FILM]

Witajcie!
Nadchodzi kolejny poranny po艣cik projektu Kosmicznych Vlogmas贸w 2019. Dzisiejszym tematem posta b臋dzie om贸wienie i powstawanie nag艂贸wk贸w. Zanim to, chc臋 Wam powiedzie膰 偶e pocz膮tkowo taki mia艂y艣my zamys艂 na wygl膮d bloga - nag艂贸wek mia艂 by膰 w stylu galaxy. Niestety ostatecznie postawi艂y艣my na tradycyjny, 艣wi膮teczny wygl膮d.

殴r贸d艂o: Grafika Google
Na pierwszy ogie艅 leci kosmiczne t艂o! Motyw galaxy nale偶y do moich ulubionych. Interesuj臋 si臋 kosmosem i bardzo lubi臋 ogl膮da膰 niebo noc膮 przez teleskop. Ale nie o tym mowa. Kosmiczne t艂o jest owiane tajemnicz膮 po艣wiat膮. Bardzo mi si臋 podoba ze wzgl臋duna kolorystyk臋. T艂o jest te偶 podk艂adem pod g艂贸wny nag艂贸wek, kt贸ry wida膰 poni偶ej.


Tak prezentuje si臋 nag艂贸wek. Jest on wg mnie wyj膮tkowy, poniewa偶 powsta艂 metod膮 odwrotn膮 ni偶 tradycyjna. Co mam na my艣li? Zazwyczaj nag艂贸wek - je偶eli jest prze藕roczysty to efekt ten widoczny jest od zewn臋trznej strony. W tym przypadku jest totalnie odwrotnie! Prze藕roczyste t艂o jest w 艣rodku. Z tr贸jk膮tnego portalu wychodzi Awatarka (swoj膮 drog膮 - u偶y艂am mojego autorskiego ubranka!). Jest to troch臋 tajemnicze, ale te偶 interesuj膮ce. Na dole uda艂o mi si臋 wyeksponowa膰 napis. 
Jednak to nie wszystko! Uda艂o mi si臋 nagra膰 film o procesie powstawania tego nag艂贸wka! Jeste艣cie ciekawi? Zapraszam do filmiku poni偶ej.



Pozdrawiam,
Midorme 馃構

6 komentarzy:

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.