poniedziałek, 30 grudnia 2019

SKĄPY MIKOŁAJ ATAKUJE!

Witajcie moi mili!
To już przedostatni post z serii grudniowej. Nie wiem jak Wam, ale mi ten czas upłynął bardzo wolno. Może ze względu na to, ile poświęciłam na napisanie tej serii. Chyba to będzie mój drugi lub trzeci projekt na AKI zakończony sukcesem. Wczoraj byłam w kinie na ostatniej części sagi Gwiezdne Wojny. Jeżeli nie wiecie czy iść  na ten film, to ja Wam go szczerze polecam. Są niespodziewane zwroty akcji i nie tylko. Nie będę oczywiście spoilerować, musicie sami to zobaczyć! A jeżeli byliście już na tym, powiedzcie czy Wam się podobało.
W dzisiejszej części nasz skąpiec wyeliminował z gry Egzystencję. Po niewielkiej dramce z nabijaniem głosów to niestety ona odpadła. Jeżeli będziesz miała czas to wpadnij do mnie po skromny podarunek. A my gramy dalej! Zostały cztery osoby w walce o VIP.
Kto zostanie zwycięzcą? Tego dowiemy się niedługo.

W międzyczasie zapraszam do zerknięcia na polecane blogi, gdyż pojawiły się nowe pozycje i zostawiam tutaj logo mojego drugiego bloga, na który serdecznie zapraszam! Poniżej sonda!
Midorme

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.