sobota, 14 grudnia 2019

Awataria na Facebook'u nadal żyje?

Siemaneczko!
Awataria na Facebook'u to drugi serwer tej gry. Zarówno nasza dobrze znana Awataria na Naszej Klasie, jak i ta na Facebook'u są aktualizowane podobnie. Są między nimi jednak spore różnice. Jakie? Dzisiaj je omówimy. Na serwer facebookowy weszłam ostatnio z czystej ciekawości, ponieważ rozważałam odejście z nk.pl i przejście na grę na Facebook'u. Myślałam, że będzie tam więcej graczy. Przeliczyłam się...
Pierwsze różnice widoczne po stworzeniu wydarzenia - rosyjski komunikat o wydarzeniu. Zapewne służy jedynie temu, aby podzielić się nim ze znajomymi na Facebook'u. Serwerów jest tam kilka, a my dzielimy serwery z tureckimi graczami, co jest odrobinę DENERWUJĄCE.

W rankingu nie znajdziecie polskich graczy, a obcokrajowców. Ich osiągnięcia są o wielokroć większe niż zebrane dotychczas punkty komfortu przez naszych rankingowców... Na pierwszym miejscu mamy chłopaka! U nas to dziewczyny są zdecydowaną większością!


Weszłam do baru i jak widzicie nie ma tam zbyt wielu osób. Podobnie jest też w innych lokacjach - na ulicy, skwerze... Pamiętacie jak kiedyś ''dzieci'' bawiły się w awataryjnym parku? Zarówno tu, jak i tam świeci on teraz pustkami...


Co ciekawe, w sklepie znajdują się stroje, których u nas nie ma od bodajże dwóch lat?! Dlaczego tak jest? Czy administracja o nas zapomniała? Kiedyś zlapałam kontakt z operatorem 101XP i napisał mi on, że były problemy z tłumaczeniem. Skoro na Facebook'u stroje już są i to przetłumaczone, to dlaczego nie ma ich na Naszej Klasie?!


Chciałeś zrobić wydarzenie? Nie sądzę, aby był to dobry pomysł - STRONA JEST ZASPAMIONA przez tureckich graczy. Widziałam tylko jedno wydarzenie po Polsku... Udałam się na skwer i posiedziałam tam chwilkę - w końcu to moja ulubiona lokacja. Od czasu do czasu ktoś się tam pojawił, ale ogólnie to pustki. Nagle przyszła jakaś Awatarka i spójrzcie na jej paszport! Ciekawe zjawisko!


Ku mojemu miłemu zaskoczeniu spotkałam moją dawną widzkę, jeszcze za czasów kanału pod nazwą EmiRuda MCA. Strzeliłyśmy sobie wspólną fotkę.


Pozdrawiam Cię serdecznie!
Jak widzicie Awataria na Facebook'u jest jeszcze bardziej opustoszała niż na Naszej Klasie. Czy to już jej koniec w polskiej wersji? Wydaje mi się, że jest to spowodowane tym, iż stare pokolenie (w tym ja) wyrosło już z tej gry, a młodzi mają teraz inne zajęcia. Co chwile wychodzą jakieś nowe gry, a te stare odchodzą w niepamięć...
A co wy o tym sądzicie? Podzielcie się swoją opinią!

Miłego dnia,
Midorme

6 komentarzy:

  1. nie masz juz pomyslow na posty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo mam pytanie, jak zarabiać g na fb? Bo widzę że wy wszyscy macie dość duże statystyki i tak dalej, a ja nie chce zaczynać od początku tak jakby na fb. Działają tam jakieś sposoby na g czy coś podobnego?
    /Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, teoretycznie można ale teraz zrobili tak, że trzeba numerem telefonu lub mailem potwierdzić autentyczność konta i zanim mail przyjdzie to trochę zchodzi. Czasami na Avataria Community są takie linki, jeżeli w niego wejdziesz to dostajesz określoną ilość G. Niestety nie wiem jak jest obecnie i osobiście polecam grać na Naszej Klasie. :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy post. Za czasów Lemurka bardzo dużo osób grało na fb bo pisałam również posty z tej Awatarii. Widać, że różnica 2 lat zmieniła bardzo wiele. Dobrze, ze na Naszej Klasie Awataria nadal jest dosyć popularną grą! :-)
    //Plotkara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare pokolenia odchodzą niestety. Kiedyś to były czasy...

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.