środa, 18 grudnia 2019

✨Stylizacje dla chłopaków ✨

Witajcie,
tak jak obiecywałam w dzisiejszym poście przedstawię Wam kilka propozycji ubiorów dla chłopaków. Będą one nie tylko typowo zimowe, ale także nonszalanckie i eleganckie. Zapraszam do dalszej części posta.

Pierwszy z kompletów prezentuje luźny strój na wyjście. Współgrają tutaj ze sobą odcienie szarości, a szalik jest jedynym wyróżniającym się dodatkiem. W tworzeniu stylizacji starałam się używać ubranek za srebrne monety.

Kolejna stylizacja prezentuje nam elegancika. Kolorystyka to połączenie beżu i brązu. Stylizacja bardzo mi się podoba, najbardziej do gustu przypadło mi górne nakrycie - kurtka? Nie mam pojęcia jakim słowem to określić. Strój należy do tych droższych. Ciekawym dodatkiem jest tutaj teczka.
Trzecia stylizacja to nonszalancki komplecik. Ziomuś na luzie - czapka, słuchawki, skórzana kurtka. Świetny strój na wyjście lub jako codzienny komplet. Co o nim sądzicie?
Ostatni komplet także można zaliczyć do eleganckich. Spodnie na szelkach, biała koszula i szalik. Wszystko komponuje się świetnie, a na myśl przychodzi mi jakiś artysta! Aby urozmaicić stylizację użyłam dodatków takich, jak okulary czy kapelusz.

I jak chłopcy? Podobają Wam się powyższe stylizacje? Skorzystacie z którejś z nich? Może pokombinujecie i zmienicie nieco? Wybór należy do Was!
W następnym poście ukaże się pierwsza odsłona zabawy, którą rozpoczeliśmy jakiś czas temu. Zapisujcie się póki czas! Mamy jeszcze wolnych 2 miejsca!

Do zobaczenia,
Midorme

2 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.