niedziela, 1 grudnia 2019

Kim jestem? Czyli.. post powitalny!

Czołem!
Nazywam się Weronika, mój nick na Awatarii to GoidLuck. Można mnie kojarzyć z innych blogów o tematyce różnych gier, a w szczególności o tematyce awataryjnej. Obecnie mam 15 lat, a w Awatarie gram od 2016 roku. Jestem raczej osobą miłą, spokojną, rzadko się kłócę, a jeśli już to muszę mieć dobry powód.
Interesuje się sportem, a najbardziej koszykówką. Oprócz tego  poświęcam czas na pisarstwo, a w szczególności -  piszę mangi. Mówię w kilku językach, a moimi najbardziej opanowanymi jest  niemiecki oraz  rosyjski. Mam kilka zwierząt: jednego psa, dwie papugi, kotka oraz dwa szczurki, a w przyszłości chcę zaadoptować królika. Jestem raczej introwertykiem, rzadko spotykam się ze znajomymi, a jeśli już to jedynie w swoim zaufanym gronie.

                                                                                                            
/GoidLuck

6 komentarzy:

  1. Jestem tu pierwszy raz, ale strasznie tu przyjemnie :) Także dzień dobry Weroniko! Bardzo podziwiam to, że mówisz w kilku językach i niemiecki, i rosyjski bardzo mi się podobają, więc zazdroszczę. Fajnie, że piszesz mangi, to jest niezwykle inspirujące (i na pewno czasochłonne ;) )Poza tym i ja jestem introwertykiem, dlatego doskonale Cię rozumiem! Wszystkiego dobrego na wieczór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Awawawaawa pamiętam cię!! Powodzenia, i mam nadzieję że zostaniesz na tym blogu dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  3. kim jestes? jestes wredną suką! Gram sobie normalnie w awe i ty mnei zaczynasz wyzywać bez powodu, dziwna jesteś.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.