czwartek, 12 grudnia 2019

❄ Christmas TAG #2 ❄ - pytania o awataryjnym życiu!


Hejka, jak Wam mija dzień?
Dzisiejsza notka będzie dotyczyła dawno już zapomjianej serii o nazwie #TAG. Są to pytania, na które odpowiadamy. W tym wydaniu dotyczą one gry! Kilka z nich wymyśliłam sama, a kilka moi znajomi. Wy także możecie zadawać pytania od siebie w komentarzu. A teraz logo serii i zaczynamy.

Jak szybko wbilaś 40 poziom w grze? 
W sumie sama nie wiem. Szybko? W 4 lata to raczej wolno, ale kosztowało mnie to dużo czasu. Pamiętam, że grałam w Awatarię jeszcze za czasów, gdy najwyższym poziomem w grze był 28. Obecnie nie mam zamiaru wbijać wyższego poziomu, bo 40 jest dla mnie wystarczający.
Twoja najlepsza awataryjna przyjaciółka? 
Oczywiście Commander, czyli Kruszynka! <3
Jak zrobić podwójny kominek? 😂 
Było to możliwe kilka lat temu, gdy można w edytorze nakładać na siebie kilka przedmiotów na raz. Ja tak zrobiłam w salonie z kominkami, bo miałam ich dużo i nie wiedziałam co z nimi zrobić. To dało taki efekt, że one teraz tak jakby migają, haha. Niestety cena jest taka, że gdybym chciała zrobić remont salonu to musiałabym usunąć kominki (a nie ukrywajmy - są one najbardziej rozpoznawalną rzeczą w moim domu na Awatarii), bo ten błąd został już naprawiony. Teraz w moim salonie jest cząstka dawnej Awatarii, że tak można rzec. Poza tym mój salon jest cool!
Na ile mialaś najwięcej VIPa?
Z tego co pamiętam to na legalu na miesiąc (kiedyś w wakacje był VIP z 5G na 5 dni).
Czy byłaś w związku na Awatarii?
Tak, byłam - ale to zanim zostałam blogerem. Obecnie nie mam drugiej połówki w grze (ostatni związek nieudany XD).
Czy byłaś na okresie próbnym na jakimś blogu o Awatarii?
Nie, zazwyczaj to ja pełnię rolę ''szefa''. Kiedyś chciałam się zgłosić na bloga Renesans Awatarii, ale dwa blogi o Awatarii to za dużo. AKI najważniejsze!
Czy masz jakieś inne blogi, lub kiedyś miałaś?
Mam bloga Kronika Wspomnień, początkowo to miał być blog o tematyce życia (taki jakby pamiętnik). Ostatecznie umieszczam tam moje historie (autorskie) z Wattpada (zapraszam), których i tak nikt chyba nie czyta. xD
Ale lubię mieć wszystko zorganizowane, kiedyś jak będę starsza i to przeczytam to będę się śmiała z tego co ja wtedy miałam w głowie...
Jak godzisz blogowanie ze szołą?
Jestem dobrze zorganizowana. Napiszę o tym post.
Czy masz kontakt z dawnymi internetowymi przyjaciółmi?
Jasne! Mam na Facebooku kontakt z Violką z KCA, z Kingą z BA i wieloma innymi blogerami i przyjaciółmi z gry. Pozdrawiam!
Czy gdy zaczynałaś karierę blogerską byłaś hejtowana?
Nie pamiętam, ale zapewne tak jak każdy - tak.
Czy pamiętasz dawnych blogerów z AKI?
Tak, tych co pisali dłuższy czas. Wiem, że było w historii AKI dwóch  chłopaków - Ahnur i Fabian. Na początku tego bloga była Sandra, Nikola, Ola, Julia (Commander), Cara... Elen...
Twój ulubiony blog o Awatarii?
Bardzo podoba mi się blog Kroniki Awatarii, Plotka Awatarii. Ale inne blogi też są świetne! :)
Czy masz w planach kontynuować serię Trudne Sprawy Awataria?
Tak! Już pojawiłyby się pierwsze odcinki, gdyby mi kanału nie usuneli... Ale ogarniam nowy kanał i jak już wszystko tam zrobię to zacznę nagrywać.
Kiedy następna imprezka blogowa?
Ostatnia imprezka była totalnym niewypałem, osoby które obiecywały przyjść nie zjawiły się... Nie wiem, może nigdy?
Pamiętasz swoje pierwsze dni na Awatarii?
Taak, grałam wtedy z moimi kuzynkami, które pokazały mi tą grę. Byłam wtedy jeszcze w podstawówce (albo gimnazjum)!
Ile eventów wykonałaś w grze?
Nie pamiętam! Dużo tego było... Maselnica, dwa zimowe, jeden z takim stawem, hallowenowy, na Prima Aprillis. Trochę tego było.
Twoja ulubiona stylizacja?
To zależy od dnia.

Na koniec zostawiam wam śmieszny błąd w grze (jeszcze byłam wtedy w innym klubie,haha).


Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś o mnie! Pytania były zadawane przez moich znajomych. Jeżeli Wy macie jakieś pytania to śmiało piszcie w komentarzach pod tym postem!

Pozdrawiam,
Midorme

3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.