poniedziałek, 9 grudnia 2019

Nowa seria, czyli ,,Aktywność Awatarii" + Informacja

Źródło: Pinterest
Cześć!
Dziś przychodzę do was z nową serią która będzie polegać na tym, że będę wchodziła codziennie  o kilku godzinach na awatarie, i sprawdzać ile jest osób, ile gra aktywnie i tym podobne. Eksperyment trwa tydzień. Dzień dzisiejszy - 2019-12-09 czyli..  początek eksperymentu.  Zacznijmy od godziny 8.00-8.20.  Większość lokacji na awatarii była pusta, zauważyłam około ośmiu graczy w barze, trzy osoby na ulicy, i dwie na skwerze.  W każdym z tych miejsc czekałam chwilę, aby zobaczyć czy ktoś wejdzie do lokacji. Niestety - nikt nowy się nie pojawił. Potem weszłam około 15.00 na awatarie i zdziwiłam się, ponieważ mimo że osób było więcej niż o godzinie 8, to nadal bardzo mało. W barze było 13 osób, u projektanta jedna osoba, na skwerze trzy osoby,na ulicy 7osób. Reszta świeciła pustkami Przejdźmy do 18 czyli ostatniej obserwacji. W barze było dwanaście osób, u projektanta cztery osoby,  skwer odwiedziły trzy osoby. Reszta lokacji świeciła pustkami. Co oznacza, że dziś o 8-18 odwiedziły 53 osoby! Wygląda to na duży wyczyn, zwłaszcza że lata świetności awatarii są już dawno za nami. Ale mam jeszcze dla was informację! Jak pewnie zauważyliście, moja nazwa konta na bloggerze się zmieniła - ale nadal jestem to ja. Zmieniłam również wygląd więc na dole umieszczam drugi paszport.

1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.