poniedziałek, 9 grudnia 2019

PREMIERA + ŚMIESZNY BŁĄD W TOWARZE DNIA

Hejka!
Już dzisiaj udało mi się wgrać na nowy kanał najciekawsze filmy, jakie zachowałam w folderze na swoim komputerze. A obecnie jesteśmy już na bieżąco z filmami. Przedstawiam Wam teledysk w wykonaniu ze znajomymi z Awatarii. Legends Never Die miał opowiadać o mojej przemianie w ciągu tych czterech lat pracy na blogu. Zmieniłam też wygląd na najbardziej u mnie rozpoznawalny ''chiński'' koczek. :)

Już jutro kolejna premiera! To będzie sztos, ale ostrzegam że bez cenzury! Od czasu do czasu trzeba zaszaleć i być niegrzeczną dziewczynką. Haha. Jutrzejszy teledysk jest prezentem dla naszej graficzki Julii, która obchodzi swoje imieniny! A teraz spójrzcie na to!


Śmiesznie to wygląda, czy u Was też tak jest? Swoją drogą - przecena tego portalu jest bardzo wysoka i w sumie to opłaca się zakupić. Co o tym sądzicie?

Midorme <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.