pi膮tek, 20 grudnia 2019

馃巹Tworzenie Sali - Spos贸b na 艣wietn膮 wigilie na Awatarii!馃巹


Hejo Kochani! Chcecie odprawi膰 jak膮艣 oficjaln膮 uczte na Awatarii? Mo偶e poprostu chcecie zrobi膰 fajn膮 imprez臋 z du偶ym sto艂em? Teraz, na naszym blogu, dowiesz si臋 jak ja urz膮dzi艂am moj膮 sal臋 na Awataryjn膮 wigili臋! Moja wigilia na Awatarii odb臋dzie si臋 w Niedziele o 15:00 (Zapraszam na ni膮 serdecznie!) I ju偶 udekorowa艂am oficjaln膮 sal臋. Poka偶e wam j膮.

Jak wchodzimy na sal臋, powitaj膮 nas pi臋kne, czerwone r贸偶e, oraz fontanny, kt贸re pi臋knie ozdabiaj膮 przej艣cie! Na drzwiach zosta艂y powieszone li艣cie, po艂膮czone z kwiatami, kt贸re dope艂niaj膮  pok贸j! Na pierwszy rzut oka wida膰 du偶y st贸艂, na kt贸rym wida膰 sporo jedzenia! Kochacie je艣膰 r贸偶ne s艂odko艣ci? Na mojej wigilii b臋dzie ich du偶o! Znajduj膮 si臋 tam te偶 dekoracje, oraz par臋 ozd贸b, kt贸re doka艅czaj膮 st贸艂. Chcia艂by艣 napi膰 si臋 wina? Tego te偶 nie brakuje! Po prostu popro艣 o kieliszek. Na 艣cianie znajduje si臋 fotografia podwodna, kt贸ra mia艂a w pewnym stopniu ,,emitowa膰'' 艣nieg. Oczywi艣cie, miejsce prowadz膮cych wigilie jest urz膮dzone naj艂adniej (a bynajmniej takie mia艂o by膰) Znajduje si臋 tam du偶a fontanna smoka, z kt贸rej wyp艂ywa ,,woda szcz臋艣cia''. Jak si臋 j膮 wypije raz, to mo偶emy mie膰 nawet do 3 miesi臋cy szcz臋艣cia na Awatarii! Dla tych, co 艂ykaj膮 non-stop, czeka kara.  Oczywi艣cie dla mnie i drugiej prowadz膮cej na stole znajduje si臋 wino, 艂adny, fioletowy torcik oraz taki kwiatek dla dekoracji. Przy krzes艂ach znajduj膮 si臋 donicznki 艣cienne, i puchary.

Podoba wam si臋 ta sala? Podzielcie si臋 swoj膮 opini膮 w komentarzu! A ja was 偶egnam...

5 komentarzy:

  1. Mi si臋 jeszcze bardziej od samej sali podoba tw贸j opis. Przyjemnie si臋 czyta. Oby艣 tu zosta艂a :*

    OdpowiedzUsu艅
  2. Za du偶o tego wszystkiego...
    Brak 艣wi膮tecznego klimatu.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Szczerze m贸wi膮c, nie podoba mi si臋 ta sala. Nie ma w og贸le 艣wi膮tecznego klimatu, a raczej weselny. Do tego jest zbyt du偶o przedmiot贸w, kt贸re cz臋sto do siebie nie pasuj膮, dlatego wygl膮da to tak jakby艣 wybra艂a byle co, ustawi艂a i zapisa艂a. XD

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, 偶e narazie na Awatarii nie dodali do sklep贸w 艣wiatecznych rzeczy. By艂oby to bardziej 艣wi膮teczne, ale nie mia艂oby sensu robi膰 wigili po tek wigili, co by艂a w rzeczywisto艣ci.

      Usu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.