poniedziałek, 30 grudnia 2019

ŚWIEŻO PO PREMIERZE


9 komentarzy:

  1. Hej :) Jesteś chętna na współpracę? /Arabella z Arabella Awataria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ponieważ usunęłaś Anastazję i ją oszukałaś.

      Usuń
    2. To ona usunela mnie XDD

      Usuń
    3. No ale widziałam screeny, poza tym usuwanie cudzych postów to brak szacunku do pracy drugiej osoby.

      Usuń
    4. Dlatego nie powinna usuwac mnie i moich postow oraz nazywac sie wlascicielką :D JAK JEST TAKA MADRA TO NIECH DA CI SSY Z FB :>

      Usuń
    5. Emilio poznaj opinie drugiej strony. Sama miałaś podobna sytuację z Julia. Medal ma dwie strony. A tu coś ewidentnie śmierdzi! Pogadaj z Arabella, nie osadzaj z góry. I nie znam nikogo w blogosferze kto inny blog w polecanych nazywa największą ku#wa awatarii a tak nazywa Anastazja u siebie blog Natali z OA. O czym to swiadczy? Dziewczyna nie powinna byc taka wulgarna. Wstyd. I nie zapomnij jej postu o Twojej koleżance z bloga.
      _ kacper

      Usuń
    6. Arabella to zaproś mnie na nk. Dodam Twój blog do współpracy, ok.

      Usuń
    7. Zaproś mnie ty, link masz na moim blogu

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.