wtorek, 25 lipca 2017

Quiz o blogach i blogerach Awatarii #1 - startujemy!

Hejka!
Ostatnio siedziałam i myślałam nad serią i wpadłam na pomysł, aby (oczywiście za zgodą Emilki) zrobić bardzo podobny quiz do jej. Będzie on dotyczył, jednak ówczesnych bloggerów zarówno jak i tych na ''emeryturze'' oraz ich blogów.Tak jak w serii prowadzoną przez Emilię, w każdej rundzie będzie 5 pytań (czyli do zdobycia 5 punktów) i będą to ''zadania'' zamknięte. Nie trzeba się również zapisywać 😋Zaczynamy!

Na początku myślę, że łatwe. Kolejny post z tej serii postaram się dodać w przyszłym tygodniu. Życzę wszystkim powodzenia 😘Ja już zmykam do nagrywania ^^
//Olka

8 komentarzy:

  1. Kim jest Glass Sky? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. DCADB
    //Matheo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola ja proponuję nie publikować od razu odpowiedzi, tylko dać jakiś czas na odpowiedzi, a potem wszystkie razem opublikować.

    OdpowiedzUsuń
  4. C A D D A
    /Good Girl

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.