sobota, 1 lipca 2017

Profilówki na okazje #1 + wielki powrót ♥

Co ja tu jeszcze robię? Sama nie wiem... Po tak długiej przerwie wszyscy po za Emilką powinni zostać wyrzuceni z AKI. Rozumiem, przerwa przerwą, są wakacje chcemy odpocząć, jednak czasu było tyle żeby spokojnie napisać 2/3 posty tygodniowo (w moim przypadku.) Dlaczego nie było mnie tak długo? Sprawa nie była łatwa- miałam podejrzenie depresji (już teraz jest lepiej) z powodów prywatnych o których nikt nie wie. (Laura, Oliwia i Gabi, jeżeli to czytacie to też nie chodzi o T.) Zaczynają się także wakacje- czas wolności i odpoczynku, który minie jak 3 dni. Wychodzę dużo na dwór, chodzę na półkolonie i wszystko co robię jest spontaniczne. Nie wiem dokładnie kiedy wezmę urlop. Przykładowo miałabym dzisiaj pojechać nad jezioro, jednak pogoda jest jaka jest i nic na to nie poradzimy. Gotowi na nowe posty? 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzisiaj seria, która może była gdzieś na jakimś blogu, może nie, jednak z góry mówię, że mogła być prowadzona przez kogoś innego. (Szukałam w internecie i nie było nigdzie takiej serii.) Pory roku, okresy, trendy to wszystko się zmienia. Dużo rzeczy też organizujemy z jakiejś okazji np:. urodzin lub Bożego Narodzenia. Takie realne sezony można przedstawić w świecie awataryjnym. Dzisiejszym tematem będą...

Wakacje! Zapraszam Was do prezentacji letnich profilówek.
1. Podążaj  marzeniem.
Może się zastanawiacie, dlaczego taka nazwa. Follow dream to znaczy podążaj marzeniem. Profilówka przedstawia postać pijącą koktajl, stojącą obok hamaku. Całość ma miejsce we wodzie, prawdopodobnie w jakimś zagranicznym oceanie. Nastolatka ma na sobie bardzo modny w tym sezonie czarny strój kąpielowy. Zastosowałam efekt części ciała pod wodą. Najbardziej podoba mi się czcionka. Wydaje się taka prosta. Dzieło (xd) oceniam 9/10.
2. Instagram selfie.
W tegoroczne lato wielkim hitem okazały dmuchane, różowe flamingi. Dziewczyny robią sobie na nich selfie i wrzucają na Instagrama. Dziękuję Frisk z Baśniowej Awatarii za wspólne zdjęcie hah. Postacie siedzą na flamingu, prawdopodobnie na basenie. Moja awatarka trzyma rękę na ramieniu Laury. Obie są ubrane w stroje kąpielowe (Ola pomyśl, przecież nie kurtki zimowe.) Profilówka nie należy do najlepszych ponieważ widać trochę niebieskich pozostałości. Ta profilówka uzyskuje 7/10.
3. W góry czas ruszyć!
Ta profilówka różni się od wcześniejszych. Z dwóch powodów. Po pierwsze tu nie ma morza i żadnej wody. Po drugie tutaj jest jedna rzecz z Rosji- aparacik. Pozwoliłam sobie go pobrać ponieważ uważam, że dodaje uroku. Tym razem Ola wybrała się w góry. (Dzieci bez nadzoru nie powinny chodzić same po górach 😂) Jest odpowiednio ubrana na wyprawę po górach. Kiedy zrobiłam tą pracę środek wydawał mi się pusty, dlatego dodałam cytat mojego ulubionego rapera- B.R.O. Jedyne do czego mogę się przyczepić to jakość [*] Ta profilówka dostaje 8/10
4. Pod namiotem.
Ostatnia już i chyba najlepsza profilówka. Przedstawia ona postać na biwaku (namiot chyba gdzieś zgubiła ale ci.) Siedzi on na kolanach i patrzy na ognisko. Bardzo ładnie dobrane są bluza i wianek do ogniska. Z drugiej strony jest torba i oczywiście pianki których nie mogło zabraknąć. Bo kto nie lubi spać w namiocie we wakacje i smażyć pianki? Ta profilówka odstaje 10/10 punktów.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To już wszystkie prace. Dajcie znać która Wam się podoba najbardziej. Ja już się z Wami żegnam, cześć!
Olka xx

6 komentarzy:

  1. Post świetny, tylko mała uwaga: wakacje po rosyjsku to KANIKUŁY (каникулы), a nie PRAZDNIK. Prazdnik to potoczne określenie Bożego Narodzenia ;)

    Pozdrawiam ciepło, Daniel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah faktycznie. Wpisałam wakacje i skopiowałam. Uroki google tłumacz :P Dziękuję za poprawkę i również pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Piękne profilówki. Nie wiem, na którą zagłosować :D
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. Super profilówki!
    Mam nadzieję, że objawy depresji miną...Sama mam depresje, choć mam 10 lat, ale staram się tego nie okazywać...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. This article offers clear idea for the new viewers of blogging, that actually how
    to do blogging and site-building.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.