piątek, 14 lipca 2017

Awataria? Nagrajmy to! #5 - kontynuacja?!

Jesteście ciekawi jak nagrałam to...
Albo to?!
Może to???
Nie no to, to akurat nagrałam telefonem. Ale może to?!!!
Chcecie rozpocząć swoją przygodę z YouTube'm? Ja już to zrobiłam! Niektórzy pytają Jak to nagrałaś? Nauczysz mnie?
Trudno jest nauczyć kogoś nagrywać, prawda? Ale w tym poradniku dam wam kilka, a może i kilkanaście rad i podpowiem jak to zrobić!
Jednak zanim zaczniemy ciąg dalszy... Zaraz, zaraz - ciąg dalszy? Tak! Ciąg dalszy serii, która już dawno temu została porzucona. A więc wracając... zanim zaczniemy zapoznajcie się z tymi postami (oczywiście jeżeli jesteście w ogóle tym zainteresowani).
Kontynuując. Co pojawi się w następnej części tego poradnika? Jeżeli już się zapoznaliście z poprzednimi częściami to przyszła pora na... nagrywanie! W następnym poradniku będę używała programu do nagrywania o nazwie Ocam. Jak go pobrać? Był już wcześniej post temu poświęcony. Jednak jeżeli nie odpowiada wam Ocam, jest skomplikowany (w co wątpię) to polecam wam zacząć od Bandicama (poradnik jak pobrać również jest dostępny). 
Niestety ten post jest tylko informacją o nadchodzących. Wybaczcie, ale dziś już nie dam rady napisać poradnika: Jak nagrywać wyraźne kadry w filmiku?
Ale mam jeszcze jedną sprawę - czy chcecie, abym napisała poradnik o tym jak założyć kanał na YouTube? Ale tutaj już pozostawiam wam wolny wybór w sondzie. No cóż, na dziś to wszystko co miałam do powiedzenia. Do zobaczenia wkrótce!
Emilka ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.