niedziela, 9 lipca 2017

Aktualizacja?

Cześć.
Od dawna na naszej polskiej Awatarii nie pojawiały się żadne aktualizacje. Aż tu miła niespodzianka - pojawiło się kilka nowych rzeczy! Na początku przyjrzyjmy się nowemu wyglądowi okienka codziennego logowania.
Nieco się zmieniło, prawda? Nie wiem jak wam, ale mi się bardzo podoba. Wreszcie coś się dzieje, teraz tylko czekać na dalszy przebieg wydarzeń. Kolejna nowa rzecz to niestety... przeceny. Tak przeceny, przeceny, i jeszcze raz PRZECENY. Ile jeszcze można? Niedawno, bo kilka miesięcy temu mięliśmy już taką przecenę! Ale zawsze coś, no cóż...
 Przecenę mamy na ubrania ślubne oraz umeblowanie. Czyżby to z jakiejś okazji?
Poza tym znalazłam jeszcze kilka innych rzeczy. Pierwszą z nich jest dziwny błąd w okienku ''Galeria sław''. Tajemnicze napisy i najprawdopodobniej tytuły za zajęcie danego miejsca w galerii. Mam nadzieję, że to szybko poprawią.
 Kolejną rzeczą jest  wygląd okienka ''Wsparcie''. Tam również możemy napotkać  napisy. Czyżby adminom wkradł się błąd? Podobnie było z nowym graffiti.
 Ostatnia rzecz jaką udało mi się dostrzec to nowy wygląd gazetki! Tym razem są dwie rubryki, zastanawia mnie jedno - czy kiedykolwiek coś się w nich pojawi?
 Bardzo podoba mi się fioletowy wygląd. ''Wszystko co najciekawsze ze świata Awatarii!'' - taki napis widnieje pod spodem. Zapewne będą tam jakieś informacje o eventach lub czymś innym. Kto wie, może administracja polskiej Awatarii znowu zacznie dodawać coś do gry? Bądźmy dobrej myśli...
Do zobaczenia
Emilka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.