sobota, 29 lipca 2017

Nowe życie #1

Hejka
Zaczynamy nową serię w której będę przerabiała nielubiane ubrania, czyli dawała im nowe życie 😉
Zobaczmy co wykombinowałam.
1. Sukienka.

Uważam, że przede wszystkim kolor odstrasza. Mało dziewczyn ją nosi, w sumie nie dziwię się. Po mojej przeróbce prezentuje się ona tak.
Dodałam modne w tym sezonie hafty. Sukienka teraz również nie skradła mojego serca, jednak uważam, że jest lepiej niż było. Ze względu na jakość no i może trochę na to, że poz względem kolorystycznym szału nie ma.
2. Jasne dżinsy.
Te spodnie noszą raczej osoby zaczynające rozgrywkę, chociaż zdarzają się osoby co mają je na sobie mając nawet 40 poziom. Są to klasyczne, jasne jeansy. Po mojej przeróbce prezentują się tak.
W tych spodniach jestem zakochana 😍 (Ah ta skromność) Wszystko idealnie do siebie pasuje! Znam osobę która by nosiła je ze względu na kotka (pozdrawiam Oliwkę), który jest przeuroczy! Ta palma, awokado, tęcza 😍Kochałabym te spodnie. A Wam które najbardziej przypadły do gustu?
//Olka

1 komentarz:

  1. Hehe piękne są ;) spodnie najlepsze xdd
    /taylor

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.