poniedziałek, 24 lipca 2017

Q&A - odpowiedzi lipiec 2017

Witajcie!
Nareszcie doczekaliście się naszych odpowiedzi! Pytań było dosyć wiele i chcieliśmy to wszystko jak najlepiej... hmm... po prostu chcieliśmy, aby nasze odpowiedzi miały sens, a także aby rozmieszczenie wszystkich pytań i odpowiedzi było czytelne. Niestety nie otrzymaliśmy odpowiedzi od Julii (Kradnę Renty), ale to tam pod koniec. Może wkrótce sama to uzupełni (Emilka: upominałam się trzy razy...) Ale tak poza tym wszystko jest na swoim miejscu! Jesteście ciekawi, chcecie dowiedzieć się o nas więcej? Zapraszamy wszystkich do przeczytania naszych odpowiedzi do Q&A!


Anonimowy 11 lipca 2017 14:00

[W] Ulubiony film?
E: Hobbit, najlepsza Bitwa Pięciu Armii jak dla mnie. ♥
O: Titanic
J:  Ostatnio oglądałam "Śniadanie do łóżka" i mega mi się podobał.K: ,,Ja Cię kocham, a Ty śpisz" (polecam 😏)
Ile macie lat?

E: 16
O: 13 rocznikowo.
K: Zakładka ''Redakcja, kontakt''.
J: Ja skończę w październiku 12.
Lubicie siebie?
E: Tak! 😄
O: Ja osobiście lubię załogę bloga. Tworzymy taką rodzinkę.
K: Tu każdy ma inne zdanie, ale myślę, że atmosfera na blogu jest spokojna i miła.
J: Kamila praktycznie nie znam, a jeżeli chodzi o Emilię oraz Aleksandrę to tak, i to nawet bardzo.
Ulubione blogi?
E: Lemurek, a zwłaszcza ploteczki o mnie. XD
Baśniowa Awataria, Modna Awataria, Awataria Jest Tylko Nasza, no oczywiście jeszcze na inne zerkam. 
O: Lemurek Awataria i Baśniowa Awataria.
K: MA, RA, okazyjnie zaglądam na inne blogi choć też są fajne.
J:  Lemurek Awataria.
Macie marzenie?
E: Ja na razie nie mam żadnego, bo jedno się spełniło. ♥
O: Mam nawet 2 (W 2018 prawdopodobnie spełnię jedno *-*), ale nie powiem bo się nie spełnią hihi.
K: Aktualnie? Pojechać na koncert Lany Del Rey w Krakowie!
J: Trudno byłoby mi wybrać, bo mam ich bardzo dużo.
Plany na przyszłość?
E: Dziś chcę zostać weterynarzem (na razie o tym myślę), jutro będę chciała zostać pisarką (nie no bez przesady, haha), a po jutrze kimś innym. Trudno jest mi w tej chwili odpowiedzieć na to pytanie. 
O: Chcę zostać ratownikiem medycznym albo aktorką. Jeszcze się waham.
K: Iść na stomatologię 👊
J:  Przyszłość jest przyszłością, a ja jestem optymistką, więc się o nią nie martwię.


Werxka xx 11 lipca 2017 14:13

Wszystkie [W]
Lubicie patrzeć jak jem kebsy?
Lubicie kebsy?
Lubicie patrzeć jak ktoś je kebsy?
Pójdziecie do mojej piwnicy?
Chcecie kotka z piwnicy?
A może chcecie kotki z piwnicy?
Lubicie moją piwnicę?
E: Wolałabym też jeść. XD
Oczywiście, mniam! Ale tylko z kurczakiem!!!
Nie. :(
A co tam ciekawego? 
Nieeee, mam już 7 kotów (w tym 3 niedawno urodzone).
Nieee!
No... niech Ci będzie, tak.... 

O: . Hah oczywiście :3 
Raz kiedyś zjem, jednak nie uwielbiam.
Nie, bo wtedy robię się głodna.
Pewnie ;3
Nie pogardzę...
 Jest super!

K: Nie miałem okazji.
Szczerze z ręką na sercu, nie lubię.
Nie miałem okazji.
Takie pytania tylko na priv 😏
No jasne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Im więcej tym lepiej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No jasne! (że nie)

J:. Nie, ja zakrywam oczy rękami 😂😂😂
Tak, jeżeli chcesz to mi kup 😂😂
Nie
Musze to przemyśleć 😂😂
A pokażesz mi je? ( ͡° ͜ʖ ͡° )
No nie wiem...
Zaproś mnie do niej to zobaczymy 😂😂

[E] jakie jest Twoje największe uzależnienie, jeśli je masz?
E: Raczej nie mam, no chyba że... 
1. Wchodzę do mojego pokoju.
2. Patrzę - na szafce leżą książki.
3. Poprawiam je, aby leżały idealnie na swoim miejscu równiutko!
4. Wychodzę z pokoju.
5. Po krótkim czasie znów idę do pokoju.
6. Widzę znów te same książki.
7. Coś mi nie pasuje i znowu je poprawiam, żeby stały bardziej idealniej (o ile takie słowo istnieje).
W moim pokoju musi zawsze panować ład, dlatego co chwilę coś poprawiam chociaż to nie jest wymagane. 😂😆

[O] Wiesz, że uwielbiam imię Ola, i uwielbiam Twoje posty?
O: Teraz już wiem i jest mi bardzo miło ^^

[K] Znasz jakiegoś Kamila oprócz Ciebie?
K: Kamil Stoch x')), chociaż widziałem kiedyś redaktora w telewizji o tym samym imieniu i nazwisku co ja 😅

[J] Masz konto na TFM (Transformice)?
J: Mam, ale nie gram. Czasem gram w Miceforce, a z tego co wiem to jest to samo.



Artemida #BA 11 lipca 2017 20:33

[W] Macie rodzeństwo?
Kim chcecie zostać w przyszłości?
Jakie blogi o Awatarii najczęściej czytacie?
Macie jakiś ulubionych bloggerów?



[E] Cieszę się, że nie mam. :P
No wiesz - dziś artystą, jutro pilotem samolotu... trudno stwierdzić.
Wszystkie jakie istnieją. xdd
Tych co się nie podlizują i potrafią skrytykować (a nie hejtować).

[E] Idziesz do liceum czy technikum i jaki profil wybrałaś?
Do liceum na bio-chem (biologia, chemia).

[O]Mam młodszego brata.
Ratownik medyczny albo aktorką. Jeszcze się waham.
Baśniowa Awataria i Lemurek Awataria ;3
Krówka z BA, Ty, Weronika z LA, Ewa z MA i Emilka z BA.

[O] Jaki gatunek muzyczny lubisz najbardziej?
Najbardziej lubię rap.

[K] Dwóch braci.
Stomatolog 👊
Odpowiedź powyżej, RA (za czasów życia), MA, choć inne też mają potencjał.
Glassy Sky 😘

[K] Kogo z administracji najmniej lubisz, a kogo najbardziej? xD
Nie mam z nikim bliższego kontaktu, więc nie oceniam. Wydaje mi się, że każda z dziewczyn jest fajna 😉

[J] Mam dwóch braci i jedną siostrę.
Projektantem wnętrz, lecz mi się ciągle plany zmieniają 😂😂
Tak jak napisałam wyżej.
Chyba nie.

[J] Co Ci się nie podoba w Awatarii i chciałabyś zmienić?
Na chwile obecną to bardzo wiele rzeczy, a żeby wymienić musiałabym się bardo rozpisać.



Anonimowy 12 lipca 2017 06:57

[W] Ulubiony youtuber?
Ulubiony sklep z ubraniami?
Ulubiony kolor?
Jakiego koloru macie pokój?
Kim chcecie zostać w przyszłości?
Jaka jest wasza ulubiona potrawa?
Co robicie w wolnym czasie?
Jeśli nie Awataria to jaka inna gra?
Ulubiona dyscyplina sportowa?
Ulubiony serial?

[E] Mało mam ulubionych. Nie lubie YouTuberów co klepią jedno i to samo przez pół filmiku, a potem przechodzą do rzeczy. Mam kilku ulubionych. Ostatnio polubiłam Blowa. Znalazłam też taki super kanał - Żądny Przygód, który mi się spodobał. Nie obejdzie się bez dodania do listy ulubionych Topowej Dychy. Emce jest także jednym z moich ulubionych kanałów. Lubię też Jaśka i Poszukiwacza. Sierściucha i UnBoxAll'a (XD). Co tam jeszcze? 5 sposobów na i Sprytne Babki? Nie... to przereklamowane. To wszystkie chyba (poniżej już kolejne odpowiedzi do Twoich pytań)
Sinsay, czy jak to tam się pisze. 
Pomarańczowy! <3 p="">
Ruszofy, przekładany tasiemką z Kubusia Puchatka w kątach. XDDDDDDDDD
Tak jak w przypadku pytania od Kingi - dziś weterynarz, jutro malarz, jeszcze nie wiem. 
Rosół i ziemniaki ze schabowym i ogórek młody w śmietance mró, polecam od babci najlepsze.
Czytam książki.
Jak nie Awataria to Minecraft!
Nożna.
Serial? Wspaniałe Stulecie: Sułtanka Kosem.

[O] Naruciak.
H&M, NewYorker, Reserved i Bershka.
Błękitny.
W bloku żółty, w domku dwie ściany czarne, dwie białe.
Ratownik medyczny albo aktorką. Jeszcze się waham. (kopiuj i wklej #2 xD)
Pizza.
Spaceruję, rysuję, gram na pianinie i siedzę przed laptopem.
The sims 3 i Minecraft.
Piłka nożna.
Szkoła (szczególnie Ciumkajloczki xD)
Nie raz mówią, że trochę chłopoczysko, nie raz taka jedna chce pograć w piłkę, różnie reagują. 
 Mam młodszego brata.
Lenovo (nie znam modelu)
Nic do niej nie mam.
Oczywiście Emilkę, bo znam ją najdłużej.

[K] Daniel Howell, Aga in America i oczywiście Sexmasterka 😂
H&M
Niebieski
Niebieski
Odpowiedź powyżej, stomatolog 👊
Ryba po grecku 🐟
Gram, albo aktywnie spędzam czas poza domem.
Smite ⚡
Żadna 😊
Nie posiadam, lecz fajna jest "Ukryta prawda", lub "Milionerzy" 💲

[J]  Adrianna Skon.
Sinsay, Croop i Pepco.
Miętowy, liliowy, Czarny.
Liliowy.
Zapraszam do góry.
Pizza i Krokiety.
Nudzę się 😂😂.
Moviestarplanet, a tak na marginesie to w tą grę gram tyle co w Awatarię... Czyli raz na Ruski rok.
Pływanie.
M jak miłość.
Miała 4.00 i przez to, że była jedną z najniższych w klasie postanowiłam za rok się za siebie wziąć.
Chyba myślę, że taki po prostu luźny czyli jakieś szorty, koszulka i trampki.
Chyba morze jakoś tak lubię się kąpać, choć tylko w górach byłam.
Tymbark.
Jak mam krótkie to mam bardzo kręcony, a jak mam takie za ramiona to tylko falowane lekko.

[E] W jakim województwie mieszkasz?
Jakiej długości masz włosy?
Masz tableta?
Jaki masz telefon?
Lubisz wakacje?
[E] Mieszkam w województwie świętokrzyskim, powiat ostrowiecki
Długie włosy mam do pasa.
Jak się liczą te 2 zepsute...???
Alcatel Pop 4
Ta... chociaż te są jakieś ponure... :/

[O] Co mówią Twoje koleżanki, o tym, że grasz w piłkę nożną?
Masz rodzeństwo?
Jaki masz komputer/ laptop?
Lubisz Arianę Grandę?
Kogo najbardziej lubisz z bloga?
[O] Nie raz mówią, że trochę ''chłopoczysko'', nie raz taka jedna chce pograć w piłkę, różnie reagują. 
 Mam młodszego brata.
Lenovo (nie znam modelu)
Nic do niej nie mam.
Oczywiście Emilkę, bo znam ją najdłużej.

[J] Jaką miałaś średnią?
Ulubiony strój?
Góry vs morze.
Tymbark vs Frugo.
Masz kręcone włosy?
[J] Miała 4.00 i przez to, że była jedną z najniższych w klasie postanowiłam za rok się za siebie wziąć.
Chyba myślę, że taki po prostu luźny czyli jakieś szorty, koszulka i trampki.
Chyba morze jakoś tak lubię się kąpać, choć tylko w górach byłam.
Tymbark.
Jak mam krótkie to mam bardzo kręcony, a jak mam takie za ramiona to tylko falowane lekko.

[K] Masz jakieś hobby?
Co miałeś z wf-u?
Jaki masz kolor oczu?
Pepsi vs cola?
Kino vs basen?
[K] Leżenie na łóżku  💔
5, nie jestem jakoś uzdolniony fizycznie 👍
Oczy niebieskie, życie królewskie 👑
Pepsi, częściej piję xd
 Kino, basenu unikam jak mogę

Tajemnicza 12 lipca 2017 19:20

[W] internet vs telewizja
film vs książka
rap vs pop
piosenki polskie vs zagraniczne
Uprawiacie jakiś sport?
Macie rodzeństwo?
Macie internetowych przyjaciół?
Jaką szkołę wybraliściście/wybieracie po gimnazjum?
Macie swoją drugą połówkę lub crushujecie kogoś?
Kim chcecie zostać w przyszłości?
Ulubione jedzenie?
Ulubiony napój?
Ulubiona książka?
Ulubiona piosenka?

[E] Internet.
A tu Cię zaskocze - książka.
Pop.
Zagraniczne.
Nie. Ale chwila... rolkarstwo to sport?
Nie mam.
Mam internetowych przyjaciół, którym ufam i rozmawiamy przez kamerkę. :)
Liceum.
Nie.
Nie wiem!!! Już 3 podobne pytanie pod rząd. XD
Rosół, młode ziemniaczki ze schabowym.
Napój??? Fanta, Coca Cola, no te z tej półki Mirinda itd.
Ooo, to trudne pytanie. Ostatnio tyle ciekawych książek przeczytałam. Powiem tak, z racji że czekam na premierę 2 części to stwierdzam że moją ulubioną książką jest: ''Żniwiaż. Pusta Noc'' Pauliny Hendel
Bon Apetit bejbe! W każdym miesiącu mam inną ulubioną piosenkę, a żeby było łatwiej to nagrywam teledyski do moich ulubionych piosenek! :)

[O] Internet.
Film.
Rap.
Polskie.
Na chwilę obecną chcę się zapisać do jakiegoś klubu sportowego.
Mam młodszego brata.
Mam.
Szczerze mówiąc to nie wiem, chociaż raczej liceum.
Kraszuję mojego przyjaciela ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ratownik medyczny albo aktorką. Jeszcze się waham.
Pizza.
Ja piję tylko wodę zwykłą.
Ten obcy. 
B.R.O- Mama mówiła mi.

[K] Internet
Szczerze, nie wiem. Zależy od nastroju. Czasami fajnie jest obejrzeć film i nie główkować nad interpretacją (nie generalizując oczywiście).
Pop
Zagraniczne
Nie
Tak, dwóch braci
Oczywiście, interpretując słowo przyjaciel, jako przyjaciel, a nie osobę, którą dodasz przypadkowo do znajomych.
Liceum, a potem studia
Nie, crushowanie zawsze kojarzy mi się ze stalkingiem kogoś 😂
Stomatolog 👊
Ryba po grecku 🐟
Woda
Nie posiadam takowej
Lana Del Rey - Summertime Sadness, bądź Video Games

[J] Internet.
film.
Rap.
Nie potrafię wybrać.
Pływam i jeżeli się to liczy to jeżdżę na rolkach.
Tak jak wyżej.
Tak mam czworo, a z jedną przyjaciółką się już spotkałam i planujemy to ponownie 💕💕.
 Nie będę szła do gimnazjum, nie wiem za wcześnie na takie pytania.
Nie. Może kiedyś coś tam... 😂😂.
Wyżej masz odpowiedź 😁.
 Także napisałam o tym wyżej.
 Mirinda, Fanta.
Zosia z ulicy Kociej. Jeszcze pamiętam jak taką cegłę w 3 dni przeczytałam 😂😂😂.
Białas- Mali ludzie, wielkie nieba.


OŁ JEA!  12 lipca 2017 19:57

[W] Wasz ulubiony i znienawidzony przedmiot szkolny?
Wasz ulubiony wykonawca muzyczny?
Wolelibyście udać się w przyszłość czy przeszłość? Dlaczego?
Chcielibyście poznać datę swojej śmierci?

[E] Ulubiony - chemia, nieulubiony - historia.
Katy Perry jak na dzień dzisiejszy.
W przeszłość. Żeby cofnąć swoje błędy i mam jeszcze jeden powód - chciałabym spotkać się z pewną osobą (ale to już zachowam dla siebie, tajemniczość Emi...).
Tak, ha ha ha creepy. >:)

[E] Najnudniejszy film/serial jaki oglądałaś? ;)
Ym... nie oglądam filmów na siłę, jeżeli jest ciekawy to oglądam,  a jak nudny to przełączam. xd

[O] Ulubiony to wychowanie fizyczne i religia. Znienawidzony to język polski.
Jakub Birecki czyli B.R.O.
Zdecydowanie w przeszłość. Mogłabym naprawić wiele błędów i przeżyć dzieciństwo jeszcze raz ^^
Raczej nie... 

[O] Ulubiona bajka z dzieciństwa? ^^
Teletubisie 💖

[K] Ulubiony - biologia, znienawidzony - technika (o ile można nazwać to przedmiotem...)
Lana Del Rey
Prosta odpowiedź, w przeszłość, bo przyszłość kiedyś nastanie.
Smutna byłaby myśl, że zostaje mi do śmierci jeden dzień

[K] Spotkamy się kiedyś? :>
No przecież ciągle się spotykamy w Twoich koszmarach 😈

[J] Historia 😒.
Nie mam ulubionego.
Chyba przyszłość, Ciekawa jestem kim będę, jak będę wyglądać, z kim będę się przyjaźnić itd.
Nie.

[J] Gdybyś mogła zamienić się w dowolne zwierzę, jakie byś wybrała? :3
Psa, bo chyba tylko bycie psem jest bezpieczne, lecz raczej nie zamieniałabym się wcale.




Little Creature 12 lipca 2017 21:09

[E] Jesteś nocnym markiem czy rannym ptaszkiem? ��
E: To zależy w jakim towarzystwie jestem, np. jak ktoś do nas przyjeżdża nocować w gości to nie śpimy nawet i północy. Na co dzień to zasypiam dosyć wcześnie, mam tak: jeżeli mi się nudzi to idę spać, haha. Ale mimo tego zarówno jak nie śpię po nocach, jak i idę spać dosyć wcześnie to budzę się zazwyczaj po szóstej (z przyzwyczajenia, przez poranne wstawanie do szkoły, mam 20km trzeba wcześniej wyjeżdżać...) lub około 8.

Anonimowy 14 lipca 2017 12:21 
Najważniejsza data?
[E] Nie chcę podawać...
[O] Mam takich kilka(set). 17.05.2017, 24.05.2107,26.05.2017 (nie chodzi o dzień mamy), 2.06.2017, 12.06.2017, 23.06.2017 i najważniejsza 30.06.2017 💖
[K] Nie mam takiej.
[J] Nie mam chyba takiej typowo ważnej.

Anonimowy 14 lipca 2017 17:15

Czego nie lubicie w ludziach?
[E] Że się komuś podlizują, żeby dobrze wypaść. Nie są szczerzy wobec mnie, nie potrafią skrytykować. Nie lubię osób zazdrosnych i wymądrzających się. 
[O] Tego, że tu niby się o ciebie martwią ah, oh współczują, a przy najbliższej okazji obgadają cię.
[K] Po pierwsze, pustych osób, który myślą, że gdy będą "głośniejsze" zdobędą rację. A po drugie, osób fałszywych, które najpierw coś od Ciebie chcą, a potem plują potajemnie jadem w Twoją stronę.
[J]  Nie lubię ludzi dwulicowych, takich którzy Śmieją się z cudzej krzywdy.

Anonimowy 14 lipca 2017 20:30

[W] Płakaliście ze szczęścia? 

[E] OOOO BO TO NIE RAZ 😂

[E] Dlaczego admini raz piszą raz nie? Ja na Twoim miejscu postawiłabym poprzeczkę- 2 posty tygodniowo albo szukajcie nowego bloga.
[E] Nie będę zmuszać nikogo, co prawda masz trochę racji bywały dni gdy na blogu świeciły pustki. Z resztą sama piszę rzadko posty, ale trzymam się jednego - 1 post tygodniowo musi być.

[O] Tylko raz, właśnie 30.06.2017 ryczałam jak małe dziecko (aż musiałam z boiska zejść bo akurat grałam mecz😂)

[K] Nie.

[K] Dlaczego uważasz, że jeden post na 2/3 tygodnie wystarczy?
[K] Nie można rzec, że tak uważam. Każdy ma jakieś wyjazdy, bądź zajęcia. Nie można przecież siedzieć przed komputerem 24/7 i pisać postów. W dodatku po intensywnym roku nauki fajnie nie mieć obowiązków... Wiele osób myśli, że co to jest napisanie posta. I potem powstają takie notatki bez ładu i składu. Reasumując, posty będą pojawiać się częściej.

[J] Tak, na spotkaniu z ibff.

Mahperi Sultan

Czy oglądacie wspaniałe stulecie i co o nim sądzicie?
Lubicie Arianę Grande?
Lubicie Dżastina Bibera?
Lubicie mnie?
Kochacie swoich rodziców?
Mieliście czerwony pasek?
Macie chlopaka/ dziewczynę w realu?

[E] Mój ulubiony serial. Mró. :*
NIE
NIE
TAK
TAK
TAK ZAWSZE 
NIE

[O] Nie oglądam...
Nie przepadam. 
Nie. 
Taak 💖
Oczywiście 💖
Tak, średnia 4.91.
Nie mam.

[K] Nie oglądam WS, nie interesuje mnie ten program
Nie mam o niej zdania
Nie mam o nim zdania
Nie znam Cię xD
Nom <3 p="">Tak
Nie

[J]  (nie otrzymaliśmy odpowiedzi od Julii)

Kiś ogórki

Czy lubicie jeść ogórki? XD
Jakich oglądacie youtuberów z awy xD
 Jakie czytacie blogi o awie?
Wolicie awe na fb czy na NK?
Kiedy ostani raz płakałeś/aś?
 Ogórki czy arbuzy?
Ukryta prawda czy trudne sprawy? XD
 Czy lubicie kosic trawę?

[E] Tylko korniszony i młode ze śmietanką. Pyszne mró.
Wszystkich co nagrywają sensowne filmy.
Wszystkie jakie mogę. I jakie istnieją. xdd
Wolę jakby moje konto z nk stało się na fb. xdd
Kilka miesięcy temu.
Ogórki, nie lubie arbuzów.
Trudne sprawy są  bekowe i zryte. XD
Nie koszę trawy.

[O] Lubię.
EmiRuda MCA, Lily, Nana, Petauloda Awataria,
Wszystkie o Awatarii XD
Facebook.
Ogórki, bo arbuzach chora jestem.
Trudne sprawy XD
Nie miałam okazji kosić trawy :*

[K] Mogą być xd
Głównie Emilkę
Już było to pytanie
Chyba na nk, za dużo kont na G x'))
Ojojoj, nawet nie pamiętam
Arbuzy
Ukryta Prawda
Nie kosiłem jeszcze trawy

[J] (nie otrzymaliśmy odpowiedzi od Julii)


Dominika xx

[W]
Które z polskich miast najbardziej lubicie? 
Jakie miejsce najchętniej obralibyście sobie za cel wakacyjnej podróży? 
Skąd czerpiecie inspirację na posty?
Czy posiadacie własnego pupila?
Jak wyobrażacie sobie swoją przyszłość?
Jakie imię nosi Wasz najlepszy przyjaciel/najlepsza przyjaciółka?
Wolicie komedie romantyczne czy horrory?
Jaką cechę najbardziej w sobie cenicie? Z kolei jaką pragniecie od siebie odsunąć?
Wolelibyście oglądać wschód słońca czy jego zachód?
Czym kierujecie się wybierając przyjaciół?
Czego najbardziej baliście się w dzieciństwie? 
Jak wyglądałaby Wasza wymarzona impreza urodzinowa? 
Czego przenigdy nie odważylibyście się zrobić?
Którą stację telewizyjną darzycie największą sympatią? 
(a teraz pora na coś szczególnie dziwnego)
Wolicie pomarańcze czy mandarynki?
Wierzycie w istnienie życia pozaziemskiego?
Otrzymujecie następujące ultimatum: by ocalić własne życie, musicie pozbawić życia innego człowieka. W przypadku odejścia od morderstwa sami giniecie. Wybieracie własną śmierć czy krwawą zbrodnię?
Czy skorzystalibyście z jednodniowej możliwości zmiany w przeciwną płeć? 


[E] Polskich miast... em... Starachowice? Chociaż i tak większość nie wie, gdzie to. 
Paryż! Chciałabym pojechać do Paryża! :(
No... z głowy. Chyba. Jak się nudzi to się coś wymyśli. 
No posiadam i to nie jednego. U mnie zwierzyniec normalnie. ♥
Nie wiem. Nie myślałam nad tym, studia, potem zawód itd.
Mam wielu przyjaciół...
Horrory! ♥
Odwagę, kreatywność. A odsunąć? Hm... zastanowię się, no nie wiem wybuchowość, za duże poczucie humoru...
Zachód.
Czy mają takie same zainteresowania co ja. Czy są dla mnie mili, czy nie należą do niewłaściwego towarzystwa (alkohol, papierosy)...
Z tego co pamiętam to bałam się burzy i zawsze, gdy leciał samolot to ja uciekałam pod stół... xD
Ooooo! Impra, ruskie techno, słodycze, żelki i impra jeszcze raz impra!!! xD
Nie odważyłabym się dotknąć jadowitej żmii (ale jakby to był zaskroniec to już tak).
TVN, ESKA TV
Wolę pomarańcze, chociaż mandarynki też lubię.
Tak (illuminati confirmend music).
Wybrałabym własną śmierć. 
NIE XD

[E] Twój mąż umiera. Nie masz wystarczająco dużo pieniędzy, by sfinansować pogrzeb. Jedyne wyjście to sprzedaż obrączki. Decydujesz się na to?
Sprzedam moją obrączkę, a tą drugą zostawię na pamiątkę. Lub poproszę rodzinę o pomoc... :/

[O] Najbardziej lubię Sopot. 
Hmm. Wybrałabym chyba Dubaj.
Mi pomysły przychodzą raczej jak się nudzę. Kiedy nie wiem co napisać, to szukam starych serii na blogu i je odnawiam.
Tak, mam chomika Tosię ^^ 
Chciałabym mieć domek jednorodzinny, męża i 2 dzieci.
Klaudia.
Zdecydowanie horrory.
Najbardziej cenię w sobie pomysłowość, jednak te pomysły nie zawsze mi wychodzą na dobre. Odsunęłabym od siebie to, że często zdarza mi się dramatyzować (robić z igły widły.)
Zawsze kochałam patrzeć na zachód słońca, dlatego wybieram półmrok ^^
Najbardziej zależy mi aby byli ze mną szczerzy i nie wystawili.
Mojego sąsiada. Kiedyś przyszedł do nas do domu to ja się do szafy schowałam przed nim 😂
Byliby na niej wszyscy moi przyjaciele. To jest najważniejsze.
Skoczyć spadochronem.
Nie mam takiej, którą obdarowałabym szczególną sympatią, jednak lubię oglądać Szkołę na tvn.
Wolę mandarynki. Zawsze mi się kojarzą z Wigilią.
Raczej nie. 
Własną.
Nie, za nic nie chciałabym być chłopakiem.

[O] Czy odważyłabyś się na podróż w kosmos? 
Chyba tak ^^

[K] 1. Chyba Warszawę oraz Koszalin. Warszawę wiążę z moim życiem zawodowym, a Koszalin to moje miast, w którym aktualnie przebywam.
2. Tylko miejsca w Polsce, ewentualnie w Stanach. Nie lubię opuszczać Polski
3. Z głowy. xD
4. Nie, nie posiadam
5. Dosyć stabilnie
6. Miłosz, Marysia ( ͡° ͜ʖ ͡°) i Dominika ( ͡° ͜ʖ ͡°)
7. Zdecydowanie komedie romantyczne, nie lubię się bać
8. Zdecydowanie lubię u siebie skupianie się na jednej rzeczy, dzięki czemu szybko udaje mi się zrobić pewne czynności. Niestety jestem też strasznie leniwy...
9. Wschód Słońca
10. Tym,by nie byli fałszywi, lecz to wszystko wychodzi w praniu
11. Że jakiś pan przyjdzie do mnie kiedy będę spał i mnie zabije ... XD
12. Cicha, spokojna i rodzinna
13. Wejść do wanny pełnej robaków
14. TVN, bo na tej stacji Ukryta Prawda leco*leci
15. Pomarańcze
16. Jakoś nie, ale kto wie
17, Bardzo egoistycznie, ale wybieram krwawą zbrodnię (to jeszcze zależy na kim)
18. Śmiesznie byłoby

[K] Otrzymujesz pewną propozycję… Udział w koncercie Sergeya w zamian za jeden rok życia. Skorzystasz? 8)
Wybieram rok życia

[J] (nie otrzymaliśmy odpowiedzi od Julii)

[J] Jaki zawód chciałabyś wykonywać w przyszłości?
[J] (nie otrzymaliśmy odpowiedzi od Julii)

No i jak widzicie to były wszystkie pytania. Mam nadzieję, że jeszcze nadarzy się okazja na takie małe Q&A. A my życzymy wam udanych wakacji i do następnego posta!
Pozdrowienia przesyłają
redaktorzy bloga AKI ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.