środa, 28 czerwca 2017

Zapisy do plebiscytu ''blog czerwca 2017''

Cześć!
Całkowicie zapomniałam o tym, że w tym miesiącu organizacja plebiscytu przypada na naszego bloga! Dlatego też nadszedł czas to zrobić. Przedstawiam wam plakat:
Do zwracaczy uwagi: zdjęcie w tle pochodzi z gry Tropicania. :)
Myślę, że do tłumaczenia nie ma tu zbyt wiele. W komentarzu pod tym postem można już zgłaszać swoją kandydaturę. Ale uwaga! Kandydaturę można zgłaszać tylko i wyłącznie w dniu dzisiejszym!
Jak będzie wyglądał dzień głosowań? Tego dowiecie się już jutro po godzinie 10:00. W zależności od tego ile blogów się zgłosi, tyle będzie trwał plebiscyt. Myślę, że ten plebiscyt odbędzie się ot co. Można będzie jedynie dodać na swoim blogu jednego posta, w którym informujecie że bierzecie w takowym plebiscycie udział. :)
Oczywiście plakaty wyborcze są dozwolone, można je wysyłać dzisiaj na mój profil na nk.pl (link w zakładce Redakcja,kontakt).
A więc ja zachęcam was serdecznie
do udziału w plebiscycie!
Hejoo!
Emilka ♥

9 komentarzy:

  1. Zgłaszam mojego bloga Baśniowa Awataria do plebiscytu na bloga minionego miesiąca. Z ręką na sercu mówię, iż pod żadnym pozorem nie będę oszukiwała w plebiscycie.
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest plebiscyt tylko paraolimpiada blogowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego nie wymyśliłam, tylko wg zasad muszę prowadzić kolejny plebiscyt.

      Usuń
  3. Zgłaszam mojego bloga http://graficzna-awataria.blogspot.com/ do plebiscytu na bloga minionego miesiąca. Z ręką na sercu mówię, iż pod żadnym pozorem nie będę oszukiwała w plebiscycie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam mojego bloga "Z awatarią wszędzie" do plebiscytu minionego miesiąca. Z ręką na sercu mówię, iż pod żadnym pozorem nie będę oszukiwała w plebiscycie.
    /Kradne renty

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdyby tak zrobić z 2 miesiące przerwy od tego plebiscytu? To jest mega monotonne i nużące organizować go co miesiąc i patrzeć jak te same blogi ciągle wygrywają. Ale to tylko moja osobista opinia :'D
    //Plotkara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie racja, mnie też to męczy. ;_;

      Usuń
    2. Hmm, dobry pomysł. Trzeba to przemyśleć.
      /Kinga

      Usuń
  6. Zgłaszam mojego bloga "Awataria Jest Tylko Nasza" do plebiscytu minionego miesiąca. Z ręką na sercu mówię, iż pod żadnym pozorem nie będę oszukiwała w plebiscycie.
    /Martyna

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.