sobota, 10 czerwca 2017

Inna wersja #4

Hejka!
Przepraszam was za brak postów, ale byłam chora i bolał mnie brzuch, a więc przez cały tydzień nie korzystałam z komputera. Teraz zresztą też jestem tylko mam katar, a więc nie poszłam do szkoły. Miałam dziś zacząć nową serię, ale jest ona mega czasochłonna i co tu kryć? Nie chce mi się po prostu 😂😂, a więc dalej lecimy z Inną wersją.

Dziś sprawdzimy inny kolor na...


Takiej oto bluzeczce. Nie ukrywam, że jest ona ładna, lecz o jej zakupie raczej jeszcze nie myślę. Kolor jej jest wprost idealny! Tylko też narzuca się pytanie czy niebieski jest jedynym idealnym kolorem dla tej bluzki? O tym za chwile się przekonamy.

Liliowy
Bardzo chętnie założyła bym taką bluzeczkę swojej awatarce. Mogę powiedzieć nawet, że kolor podoba mi się bardziej od niebieskiego! Do delikatnej stylizacji chętnie założyła bym taką bluzkę. Ma ona w sobie sporo uroku i ma taki jakby dziecięcy blask 😂😂 Julka skończ z czułościami.

Żółty
Bluzka również jest ładna tylko, ze nie wyprana w Perwolu  ☹☹ To nie lokowanie produktu! Wygląda na taką trochę wyblakłą i ponurą, lecz jakby dobrać do niej odpowiednie kolory, kto wie może by coś z tego było?

Różowy
W tej bluzce zakochałam się na amen! Jest ona przesłodzona słodyczą! Z niewiadomych powodów kojarzy mi się ona z watą cukrową! Gdyby taka była na awatarii to uwierzcie mi, że byłaby ona jedną z moich ulubionych bluzek.


To na tyle
/Julka






3 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.