wtorek, 13 czerwca 2017

Moje zdanie #3

Hejka!
Witam was w kolejnym poście z serii moje zdanie. Tak wiem, że ja zawsze tak samo zaczynam posta, ale jakoś już tak mam więc wybaczcie mi. Znowu zaniedbałam tą serie. Eh mam ich tak mało, a nawet nie potrafię ich dobrze prowadzić. Julka! Pora wziąć się w garść!

Dziś chciałabym wyrazić moje zdanie na temat Sukni "Romantic Lolita".

Sukienka jest dość ładna. Tylko pytanie brzmi dlaczego tak mało osób ją posiada? Jest ona w stylu anime, a z tego co wiem to bardzo dużo osób fascynuje się anime. Czyżby niektórzy wstydzili się własnego stylu? Znam bardzo dużo osób z awatarii które wręcz uwielbiają anime, a jednak w sukience nie chodzą. Moja osobista ocena jest nawet dobra bo sukienka jest ładna tylko nie pasuje mi tu ten kołnierzyk i jej cena bo jest dość kosztowna. Gdybym miała ocenić tą sukienkę w skali od 1 do 10 to dałabym jej 5, ponieważ parę minusów niestety się znalazło. Czy kupiłabym taką sukienkę? Otóż odpowiedź brzmi nie! Po prostu szkoda byłoby mi aż tyle złotych monet na jedną rzecz. Za tyle złota mogłabym kupić o wiele więcej fajnych rzeczy.


To na tyle
/Julka

1 komentarz:

  1. Według mnie sukienka jest ładna. Mi również nie pasuje tutaj kołnierzyk xD Tak czy inaczej mam ją w planach kupić.
    //Armor

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.