piątek, 16 czerwca 2017

Owocowa Awataria #2

Hejka!
Dziś, po raz drugi zagramy w naszą owocową gierkę, czyli Owocowa Awataria. Tym razem wybrałam owoce które kojarzą się wielu osobą z latem. Bo kto w lato nie lubi jeść malinek, kiwi albo bananów? Na pewno większość osób czytającego tego posta. Zatem zobaczmy co natworzyłam!

1. Banan
Ten zagraniczny owoc charakteryzuje się swoim żółtym kolorem. Najlepiej w odwzorowaniu wyszły mi chyba włosy ponieważ kształtem (chociaż trochę) przypominają banana. Postać jest cała ubrana na kolor żółty, czyli barwę tego owocu. Tą stylizację oceniam 9/10
2. Malina
Ta stylizacja jest trochę nietypowa ponieważ ma przejawy koloru czarnego, czego normalne maliny nie mają. Uznajmy, że są one brudne 😂 Nasza awatarka tym razem również jest ubrana na lato! Spódnica, bluzka z naramkami, lato się zbliża wielkimi krokami. Oceniam ją 7/10
3. Kiwi 
Ostatni już strój który Wam zaprezentuję to przebranie kiwi. Ta stylizacja najlepiej odwzorowuje ten owoc w świecie realnym. W środku zielone (bluzka, szorty i usta), a na zewnątrz brązowe (sandały, brwi, oczy, fryzura.) Smaka sobie na kiwi narobiłam ^^ Po raz 3 moja awatarka jest ubrana typowo na lato. Ta stylizacja otrzymuje 10/10

A Wam, która się najbardziej spodobała? 


Olka ♥

2 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.