wtorek, 27 czerwca 2017

Inna wersja #5

Cześć!
Tak wiem, że są wakacje i powinnam częściej dodawać posty, wymyślić nową serie, ale po prostu muszę jeszcze to wszystko sobie rozplanować. Poza tym mam 3 blogi na głowie i na dodatek chciałabym mieć też trochę czasu dla siebie. Bez zbędnego gadania przejdźmy do posta.

Dziś inne kolory przetestuje na "Satynowej koszuli nocnej"

Koszula sama w sobie mi się podoba, lecz nie miałam już czego wybrać, a poza tym w życiu trzeba próbować nowości!


Niebieski
Może się zdziwicie- może nie, ale jestem pozytywnie zaskoczona. Kolor jest bardzo ładny, a powiem więcej, bo nawet ładniejszy od fioletowego! Myślę, że spokojnie bym ją w takiej wersji kupiła.

Zielony
Pidżamka idealna na wiosnę! (Pomińmy fakt iż mamy lato 😂😂). Bardzo kojarzy mi się ze wsią, ale zupełnie nie wiem czemu. Też bardzo mi się podoba, ale lepsza od poprzedniej niestety nie jest.

Różowy
I bum! Mamy zwycięzcę. koszula mnie po prostu urzekła! Po prostu oderwać wzroku dziś nie mogę! Ona jest taka ładna, nietypowa i ogólnie chce ją mieć! 

To na tyle w tym poście

/Julka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.