piątek, 9 czerwca 2017

Wyniki konkursu- Julia

Hejka!\
Na wstępie chciałabym przeprosić za brak postów, lecz byłam chora, ale nie tak, że miałam katar i kaszel, ale tak, że wymiotowałam i bolał mnie brzuch, że nie mogłam z łóżka wstać! W poniedziałek pojechałam na zieloną szkołę na 3 dni i wróciłam w środę wieczorem z katarem, a więc teraz nie poszłam już do końca tego tygodnia do szkoły i pisze posta. Teraz jeszcze gdy mnie nie było pisane było około 3 testy oraz pani od historii zbierała ćwiczeniówki, a ja nie mam nic uzupełnione! koszmar! Już się boje co ja będę robić w następnym tygodniu całymi dniami ☹☹☹

Dziś postanowiłam przedstawić wam wyniki mojego konkursu. Na mój konkurs dostałam tylko 1 prace. Szczerze? To zbyt zadowolona nie jestem, ale osoba która ją wysłała dostanie 1 miejsce, ponieważ bardzo się napracowała i była jedyną osobą która wysłała prace na mój konkurs.
A więc oto praca Nany:
Chyba trochę nie zrozumiałaś tematyki konkursu, bo chodziło mi o stylizację, ale liczą się chęci. Przypominam, że nagrodą jest Status V.i.p na 5 dni. Po odebranie nagrody zgłoś się do mnie na NK Nazywam się: Kradnę renty xx

Na facebooku niestety nie można odbierać nagród, ponieważ nie gram tam w awatarię. Mam nadzieję, że następnym razem do konkursu zgłosi się więcej osób.



To na tyle
/Julka


1 komentarz:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.