środa, 14 czerwca 2017

Top 5 #4- 5 sposobów najpopularniejszych sposobów na wzbogacenie się

No więc hej.
Wiem, że zwykłe ,,Hej'' nie załatwi całej sprawy. Byłam nieobecna na blogu prawie 3 tygodnie. Jeżeli powiedziałabym, że jest to spowodowane wystawianiem ocen i zaliczaniem to bym okłamała Was. Najzwyczajniej w świecie nie miałam żadnych pomysłów. Ani na posta na blogu, ani na film na Youtube. Jednak jak widzicie powracam, z głową pełną pomysłów 😅 Na pewno większość z Was kojarzy jeszcze serię ,,Top 5'' Dawno jej nie było, prawda? Może czas z tym skończyć i wygnać ostatecznie tego lenia? W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam 5 sposobów na zarabianie. Tak naprawdę to będzie 10 ponieważ 5 do kategorii srebra i kolejne 5 do kategorii złoto.
*WIĘKSOŚĆ ZDJĘĆ NIE JEST MOJEGO AUTORSTWA*
ZŁOTO

1. ,,Sposób na 10 g''
Chyba większość jest w temacie i wie, że chodzi o zapraszanie znajomych do gry. Znajomych może źle powiedziane, swoje drugie konto, które tworzą na potrzebę całej akcji. Na serwisie Youtube i na wielu blogach jest on dokładnie opisany. Jeżeli ktoś jeszcze go nie zna to odsyłam do poradnika Emilki- Kliknij, aby zobaczyć poradnik. Sposób trochę czasochłonny, jednak przyznajcie czy nie miło odbierać 10 g?
2. Robienie zadań.
Pamięta ktoś jeszcze tą radość kiedy dostałeś g za zadania? Ja szczerze mówiąc nie. Zadania stają się co raz to mniej opłacalne i co raz trudniejsze. Wiele osób idzie też na łatwiznę, czyli pomija za całkiem nie złą kwotę. A Wy,robicie jeszcze zadania?
3. Kręcenie kołem fortuny.
Raz na ruski rok może się zdarzyć, że uda nam się w kole fortuny wylosować złote monety. Ja takie szczęście miałam tylko raz w życiu. Szczęście w nieszczęściu ponieważ kiedy klikłam ,,Jeszcze raz'' zawiesił mi się laptop. Ta radość kiedy widzisz, że udało ci się wylosować kilka złotych monet i ten smutek kiedy dowiadujesz się, że zawiesił ci się komputer i nie możesz odebrać nagrody. Smutek i dzieciństwo zrujnowane (sarkazm)
4. Loguj się codziennie do gry
Chyba nie ma nic prostszego! Jeżeli nie masz czasu żeby dłużej grać, po prostu klikasz zbierz i przykładowo Twoje konto wzbogaciło się o 15 g. Zero wysiłku. Nawet jeżeli nie masz dostępu do laptopa bądź komputera możesz wejść na przeglądarce ,,Pufin'' Ja zapomniałam wejść w poniedziałek i takim cudem przepadło prawie 280 dni codziennego logowania się.
5. Otwieranie prezentów
Prawie chyba każdy lubi prezenty w świecie realnym. Co dopiero w naszym małym, wirtualnym świecie? W nich kryją się najróżniejsze kosztowności. Meble, surowce do warsztatu, energia, srebro i oczywiście złote monety! Ja otwierając 93 prezenty ślubne zebrałam 238 g! Jednak na same duże prezenty poszło 2500 g (z lewych kont) Uważam, że warto było się trochę pomęczyć aby wzbogacić się o całkiem niezłą sumkę.

SREBRO
1. Robienie zadań
Robienie zadań jeżeli potrzebujemy srebra jest o wiele bardziej korzystniejsze, niż przy złotych monetach. Przy wyższych poziomach dostaje się całkiem fajną kwotę np:. 20 000 sztuk srebra. Jeżeli komuś naprawdę zależy, aby zdobyć trochę s. 
2. Sprzątanie u sąsiadów
Nasi sąsiedzi najwidoczniej trochę nabrudzili. Za posprzątanie u całej gromadki otrzymamy łącznie 550 srebra. Nie jest aż tak źle ponieważ w 3 dni uzbieramy 1650 monet. Jeżeli mamy jakieś zadania dotyczące tej akcji to w parze idzie też kolejna nagroda. 
3. Pojedynek na poduszki
Faktem jest to, że stracimy trochę energii ale jak wygramy to wzbogacimy nasze konto o 100 monet. Bardzo często, bitwa kończy się remisem. Wtedy tylko zostaje nam zabrana energia. Nie tylko w walkach na poduszki np:. w wyścigach samochodowych. Są to tzw. Mini gry.
4. Sprzedaż naszyjników
W warsztacie możemy wykonać 2 rodzaje naszyjników. Jeden z pereł, drugi z muszelek. Oczywiście, bardziej wartościowy jest ten który potrzebuje więcej materiałów. Biżuterię z perełek można sprzedać za 15 000 srebra. Z kolei z muszelek za 7500 sztuk srebra.
5. Kręć kołem fortuny
Kolejna prosta rzecz która ci może pomóc na brak srebra. Kilka żetonów może załatwić sprawę. Z większym poziomem rośnie nagroda. Przykładowo na poziomie 27 nagroda główna czyli Jackpot to około 11 000 sztuk srebra. Tylko jeszcze trzeba mieć do tego szczęście xD Mi się tylko 1 raz trafiła nagroda główna. 
A Wy macie swój ulubiony sposób?
Pozdrawiam
Olka💗

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i przydatny post :D ja najczęściej kręce kołem fortuny, ale wkurzające jest to, że ono się tak długo kręci, a przynajmniej mi się tak wydaje xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi coś nie wychodzi sposób na G, nie wiem, od czego to zależy. Obejrzę sobie jeszcze kilka poradników do tego tematu ;)
    /Nishiki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam robić zadania! Parę razy się zdarzyło że niektóre pomijałam, ale staram się je rzetelnie wykonywać. ( ekhem zadanie zrób pięć wież muzycznych i trzy telewizory to chyba jakiś żart przepraszam bardzo )
    No a tak sobie przeglądam wasze dawne posty :D
    xD

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.