środa, 15 lipca 2020

Prace rosyjskich graczy, czyli same piękności! ♥


Witajcie! Jak Wam mijają wakacje? Czas bardzo szybko leci... odrobinę za szybko. Nim się obejrzę, będę składała papiery na studia... Tak, teraz zdałam sobie sprawę, że czas leci NAPRAWDĘ szybko. Nie o tym post! Dzisiaj zajmiemy się rosyjskimi pracami! Niedawno odkryłam, że na oficjalnej grupce o Awatarii serwisu Fotostrana są co jakiś czas udostępniane bardzo ciekawe sprawy. Zresztą, co ja będę pisała - zerknijcie sami. Która praca jest według Was najładniejsza?


Pierwszy obrazek prezentuje portret dziewczyny. Bardzo podoba mi się styl w jakim została wykonana. Ciekawa technika edytorska. Lekkie rozmazanie i tajemnicze spojrzenie... Mi ten portret kojarzy się z wakacjami, dużą uwagę przykuły ozdoby (lub rośliny) na głowie awatarki. Co to może być?




Kolejny ciekawy rysunek. Postać w dobrze znanej bluzce NeoN oraz ubraniach klubowych. Bardzo podoba mi się tutaj użyte tło. Rysunek przykuwa dużą uwagę. Połączenie kolorów jest świetne.


Nie jestem jakoś specjalnie dobra w opisywaniu obrazków, w sumie sami widzicie jak wyglądają. Tutaj znowu mamy portret postaci. Nie przypomina ona naszych awatarek, ale widzę tutaj czapkę oraz kolczyki z gry. Dziewczyna wygląda na zamyśloną, może jest w klubie?


Tutaj full fantasy! Latająca anielica na tle nieba. Moja uwaga skupia się na tajemniczym wzorku dookoła postaci. Bardzo fajna jest tutaj gra kolorów. Świetnie taka praca nadawałaby się na profilówkę!

No i na koniec perełka! Rysunek. Wykonany kredkami. Przedstawia postacie w klubowych fryzurach. Moje pierwsze wyobrażenie? To hipisi! Dziewczyna ma nawet znak pokoju na bluzce (jeśli się nie mylę...). Bardzo fajnie został narysowany jej instrument (ukulele?). Jak wiecie kocham motyw galaxy, a ta mini gitarka jest śliczna! Do tego stworzona za pomocą kredek. Tło także jest nietypowe. Trójkąt, który rozmazuje się... całkiem ciekawy zabieg.

Która praca podobała Wam się najbardziej? Do moich faworytów należy obrazek pierwszy i ostatni. Podzielcie się swoimi wrażeniami i do usłyszenia lub... no rozpędziłam się. Do następnego (pozdrawiam z namiotu).


2 komentarze:

  1. I co emi rozmawiałaś z tymi autorami ?pewnie się nie zgodzili ale dzięki za chęci :) .i super, że chcesz przywrócic świetność aki, bo naprawdę jest jak dawniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zgodzili się... już nie grają w Awe... Ola napisała że się zastanowi ale raczej też odmówi.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.