czwartek, 16 lipca 2020

馃専 Dasz prezent za VIPa? 馃専

Witam wszystkich!

Czy zdarzy艂o Wam si臋 kiedy艣 napotka膰 na swojej drodze podejrzane osoby, kt贸re sugerowa艂y, 偶e za jak膮艣 wzgl臋dnie ma艂o warto艣ciow膮  rzecz - podaruj膮 graczom co艣 znacznie cenniejszego? Zgaduje, 偶e tak.
Niestety, zazwyczaj takowe akcje cz臋sto  okazuj膮 si臋 by膰 zwyk艂ym oszustwem. W dzisiejszym po艣cie postanowi艂am, i偶 odrobin臋 si臋 pobawi臋 i korzystaj膮c z mojego wspania艂ego lewusa – Larwy Levi,  posz艂am  w miasto, aby ,,oszukiwa膰’’ graczy.






1.


Pierwsza osoba zareagowa艂a do艣膰 agresywnie. Po us艂yszeniu mojej zacnej propozycji - ruszy艂a z wyzwiskami. No ale… Nie dziwi臋 si臋 jej, bo w ko艅cu logicznie rzecz bior膮c: Sk膮d konto z drugim poziomem mia艂oby wzi膮膰 vipa? Jednak tak, czy siak by艂o mi troch臋 przykro.




2.


Moja druga ofiara zachowa艂a si臋 podobnie, co ta pierwsza: przekle艅stwa, niech臋膰 i przede wszystkim  odmowa. Czy naprawd臋 nikt w tych czasach nie chce vipa, nie daj膮c od siebie praktycznie nic? Przecie偶 to niczym jaki艣 interes 偶ycia.


3.


Dopiero przy mojej trzeciej ankietowanej zacz臋艂o si臋 co艣 dzia膰! Pocz膮tkowo niby vipa nie potrzebowa艂a… Taka skromna dziewoja, aczkolwiek ostatecznie przyj臋艂a moj膮 propozycje, nie do odrzucenia i podarowa艂a mi fontann臋, za kt贸r膮 oczywi艣cie otrzyma艂a obiecanego vipa.







4.


Jupiter by艂a chyba najmilsz膮, z napotkanych mi tego dnia os贸b. Nawet nie chcia艂a ode mnie vipa w zamian za prezent, o kt贸ry j膮 poprosi艂am.
Jestem bardzo usatysfakcjonowana tym, 偶e tacy mili i ch臋tni do pomocy ludzie wci膮偶 graj膮 w awatari臋. My艣l臋, 偶e Pani numer jeden i dwa – mog艂yby bra膰 przyk艂ad z tej偶e awatarki.











5.




Tutaj panienka z pocz膮tku nie by艂a zbyt pewna, czy przysta膰 na moj膮 ofert臋, dlatego kaza艂a mi pierwszej da膰 domniemanego vipa. W odpowiedzi u偶y艂am klasycznego (?) zagrania oszust贸w, a mianowicie udawanie strachu przed zostaniem oszukan膮. Jako艣 niezbyt chcia艂o mi si臋 ci膮gn膮膰 t膮 rozmow臋 i k艂贸ci膰 si臋 o tak膮 pierdo艂臋, dlatego te偶 z艂ama艂am si臋 i pierwsza tego vipa jej da艂am. Nastka tak偶e okaza艂a si臋 by膰 szczer膮 dziewczyn膮 i w zap艂acie da艂a mi pude艂ko czekoladek? Op艂aca艂o si臋? My艣l臋, 偶e tak!








6.


Jedyny ch艂opak na mojej li艣cie okaza艂 si臋 by膰 osob膮… Niezbyt wychowan膮.
Nie szcz臋dzi艂 mi przekle艅stw, cho膰 ostatecznie nasza transakcja dosz艂a do ko艅ca. Osob膮, kt贸ra musia艂a ulec oraz si臋  po艣wi臋ci膰 - by艂am oczywi艣cie ja.

Mo偶na powiedzie膰, 偶e nie chcia艂o mi si臋 czyta膰 jego blu藕nierstw i po prostu zatka艂am ziomkowi usta vipem.




                                             


A jak to wygl膮da u Was? Mieli艣cie kiedy艣 tak膮 sytuacj臋, 偶e kto艣 oszuka艂 Was w podobny spos贸b, czy mo偶e okaza艂 si臋 by膰 w porz膮dku i transakcja zosta艂a spe艂niona? Podzielcie si臋 swoimi prze偶yciami w komentarzach, gdy偶 jestem ich bardzo ciekawa.



So艂… Bawcie si臋 dobrze!

Cze艣膰.



//Leviatan


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.