czwartek, 2 lipca 2020

Ciekawa sztuczka w ośrodku narciarskim! XD



Czy ta sztuczka jest ciekawa to już sami ocenicie kochani. Pamiętacie ten mój stary filmik? Nosił on tytuł bodajże... Doświadczenie w ośrodku narciarskim. Znacie - przeróbka muzyczki z Chemii Nowej Ery, popularnego wówczas mema. Ostatnio odkryłam coś śmiesznego i chcę się tym z Wami podzielić. Mam nadzieję, że administracja jeszcze tego nie zauważyła i nadal błąd ten istnieje. Do gry dodano nowe tańce i to głównie z nimi związana będzie sztuczka. Aby ją zrozumieć musicie obejrzeć filmik poniżej. Prezentuje on śmieszny bug (tytuł wyżej pogrubiono) związany z telefonem. 


A teraz zapoznajcie się z tak zwaną instrukcją obsługi. Dziwnie się czuje, bo jest lato, a ja piszę poradnik o zimowej lokalizacji. Mniejsza...
  1. Klikasz na dołek.
  2. Wybierasz jeden z czterech nowych tańców (na stare tańce nie działa).
  3. Znowu klikasz na dołek.
Efekty? Zobaczcie sami. Inni gracze obecni na lokalizacji także to widzą. Możecie zrobić także taki trik, że wasza postać będzie stała tyłem. Pokombinujcie! Komu się udało?


Pozdrawiam!



Kiedy to odkryłam miałyśmy niezły ubaw. Wygląda to wręcz komicznie. Chcecie więcej? Działa także na opcję płacz!


Jeżeli przebierzesz postać lub użyjesz innych niż podane wyżej opcje, Wasza postać wróci do tradycyjnej pozycji stojącej. Według mnie ten bug w grze jest naprawdę interesujący, bardzo lubię takich błędów się wyszukiwać. Kto wie? Może to był celowy zamiar administracji? Jak myślicie?

5 komentarzy:

  1. Emilko pisze tutaj, bo na skarbnicy blogów o awatarii nie odpowiadasz. Prosilismy Ciebie tam abyś przewróciła wersje mobilna gdyż trudno się czyta na telefonie. Proszę tutaj: przywróć wersję mobilną na skarbnicy blogów o awatarii. Ja i reszta czytelników będziemy wdzięczni, nie zignoruj tego. Pozdrawiam.
    - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, naprawdę źle się czyta :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za brak odpowiedzi. Zamieściłam przed chwilą na Skarbnicy odpowiedź. Zrobię wszystko, aby ta wersja mobilna była wygodna do czytania. A jeszcze zapytam, czy na AKI jest Wam wygodnie czytać wersję mobilną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na AKI się dobrze czyta. Jak jeszcze był stary wygląd Skarbnicy to mega to wyglądało na telefonie, wszystko było dopasowane. Natomiast jak wgrałaś nowy nagłówek itd. to stronka zaczęła się pokazywać tak jak na komputerze, przez co trudno jest cokolwiek odczytać.

      Usuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.