wtorek, 14 lipca 2020

➴| Notka powitalna, krótko o mnie.




Cześć wszystkim!
Na samym początku, chciałabym podziękować Emilce za przyjęcie mnie na okres próbny, dam z siebie wszystko i mam nadzieję, że spodoba Wam się tematyka moich postów.  Mam już kilka pomysłów na nowe serie.  Z góry przepraszam, jeśli moja pisownia nie będzie idealna, ale język polski nie jest moim językiem ojczystym. Postaram się, aby moje posty były oryginalne, ciekawe i żeby wyróżniały się na tle innych notek na tym blogu. Będę starała się pisać 2/3 notki w tygodniu, czasem więcej. A teraz, zapraszam do głównej tematyki posta. 

Mam na imię Ania, w sierpniu skończę szesnaście lat. Pochodzę z Ukrainy, znam język ukraiński, polski, rosyjski i francuski, znam też migowy. Moją pasją jest grafika komputerowa, w wolnych chwilach piszę opowiadania na wattpadzie. Nie mam rodzeństwa, ale chciałabym mieć. Dużo podróżuje, zdarza  mi się to kilka razy w miesiącu, jeśli nie częściej.  Gdy pójdę na studia, z pewnością wybiorę kierunek filologii rosyjskiej.  W awatarie gram od sześciu lat, ale zwykle przebywam na rosyjskiej wersji tejże gry. Swoją przygodę z blogami, zaczęłam na zagranicznych stronach.  Wykorzystam ten okres próbny najlepiej, jak tylko się da! Mam nadzieję, że miło przyjmiecie mnie na blogu i postaram się, żeby następne posty były dłuższe!
[EDIT] Paszport: 
                                                     










13 komentarzy:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.