czwartek, 9 lipca 2020

馃挱 Powr贸t do przesz艂o艣ci...馃挱

Bo偶ur!
Ostatnio du偶o m贸wi si臋 o tym, jaka Awataria nie by艂a cudowna lata temu. Trudno si臋 z tym nie zgodzi膰. Awataria by艂a kiedy艣 fantastyczn膮 (cho膰 nadal taka jest) gierk膮, na  kt贸rej praktycznie si臋 wychowa艂am. Z tego wzgl臋du uzna艂am, 偶e ciekawie b臋dzie swoi艣cie ,,cofn膮膰 si臋 do przesz艂o艣ci'' i powspomina膰 stare czasy oraz to – jaka w moim odczuciu by艂a kiedy艣 gra.


Wszystko zacz臋艂o si臋, kiedy pewnego letniego dnia razem z moj膮 kuzynk膮 Olg膮 pr贸bowa艂y艣my okrada膰 ludziom konta na MovieStarPlanet. Pami臋tam, 偶e wspomnia艂a ona wtedy o grze, kt贸ra nosi艂a wdzi臋czn膮 nazw臋 - Awataria. Niestety na d艂ugo potem o niej zapomnia艂am… Dopiero w jaki艣 randomowy dzie艅, przypomnia艂am sobie o czym艣, co w mniemaniu mojej kuzynki by艂o 艣wietnym sposobem na zabicie czasu. Wygooglowa艂am zatem Awatarie i zacz臋艂am gra膰, uprzednio zak艂adaj膮c konto na nk. Mia艂am wtedy mo偶e osiem, albo dziewi臋膰 lat. Prawd臋 m贸wi膮c sama nie pami臋tam, kiedy dok艂adnie do艂膮czy艂am to tej偶e spo艂eczno艣ci, aczkolwiek mojego pocz膮tkowego awatara pami臋tam do dzi艣.

                                               


Twarz mojej awatarki wygl膮da艂a na pocz膮tku mniej wi臋cej tak. Do tej pory mam przed oczami t膮 najja艣niejsz膮 z mo偶liwych karnacji, podczas gdy na awie szala艂a  pandemia murzyn贸w. Co do nicku – by艂o to zwyk艂e i proste ,,Sara’’. Wydaje mi si臋, 偶e podczas tworzenia postaci ogl膮da艂am serial ,,Przygody Sary Jane’’ i jako ma艂o kreatywne dziecko – przepisa艂am nazw臋. Awataria od razu bardzo mi si臋 spodoba艂a. Wi臋kszo艣膰 czasu przewala艂am na granie w ni膮. Szczeg贸lnie polubi艂am  wydarzenia typu ,,szko艂a’’ (b膮d藕 inne takie, gdzie ka偶dy odgrywa jak膮艣 role).
W mi臋dzyczasie nast膮pi艂a faza na dzieciaki w parku, wi臋c za艂o偶y艂am sobie drugie konto, kt贸rego nick brzmia艂 ,,S艂odka Pysia’’. By艂 to wtedy taki typowy dzieciak, kt贸ry wciska艂 ka偶demu historyjk臋 o tym, jak matka potwornie go skrzywdzi艂a i nie ma obecnie dachu nad g艂ow膮. Niemiej jednak szybko znudzi艂a mi si臋 zabawa w rodzink臋.

Wiem, 偶e dziwnie to zabrzmi, ale wtedy gra艂am w prze艣wiadczeniu, 偶e warto艣膰 gracza okre艣laj膮 w艂osy jaki nosi. To mega pokr臋cone, ale w贸wczas dziesi臋cioletnie dziecko mia艂o doprawdy dziwne pomys艂y i spojrzenie na 艣wiat. W ko艅cu po d艂ugich miesi膮cach gry – uda艂o mi si臋 uzbiera膰 na moje pierwsze w艂osy za G.



Czu艂am przepe艂niaj膮c膮 mnie euforie, kiedy w tych (nie)艣licznych w艂osach przemierza艂am lokacje na awatarii. Mimo 贸smego levela i zaledwie 800 punkt贸w imid偶u – uwa偶a艂am si臋 za jak膮艣 niemo偶liwie bogat膮 osob臋. Spos贸b na G wtedy istnia艂, lecz ja za 偶adne skarby nie potrafi艂am zrozumie膰, o co w nim chodzi. By艂am po prostu w g艂臋bokiej dupie, je艣li chodzi o zarabianie z艂otych monet. Po pewnym czasie w ko艅cu zapozna艂am si臋 z haremowych 偶yciem. Jak tylko zobaczy艂am te kolorowe suknie su艂tanek i wielkie korony – przez moj膮 g艂ow臋 przesz艂a my艣l: ,,O kurde, co za eliciary’’. Niestety brak umiej臋tno艣ci robienia G prze艂o偶y艂 si臋 na to, i偶 nie mog艂am do艂膮czy膰 do haremu, aczkolwiek tak mi si臋 owe ,,偶ycie’’ spodoba艂o, 偶e postanowi艂am obejrze膰 wszystkie odcinki Wspania艂ego Stulecia, kt贸rego fank膮 jestem do dzi艣.
Mija艂y lata, a ja wci膮偶 by艂am szcz臋艣liw膮 graczk膮 z 贸smym (nie chcia艂o mi si臋 wtedy marnowa膰 czasu na robienie zada艅) poziomem i niewielk膮 szaf膮…
                                             …Ale wtedy zdarzy艂 si臋 cud…
Chwa艂a Bogu! Po pewnym czasie w ko艅cu poj臋艂am, jak funkcjonuje to ca艂e robienie gold贸w. Poczu艂am wtedy, 偶e moja awatarka narodzi艂a si臋 na nowo... A wraz z ni膮 r贸wnie偶 ja.

Rozpocz膮艂 si臋 dla mnie okres, w kt贸rym goldami trzaska艂am na prawo i lewo. Kupowa艂am ubrania, meble i vipy. W ko艅cu mog艂am zakupi膰 tak膮 eliciarsk膮 twarz, dzi臋ki kt贸rej  czu艂am si臋 niczym jaka艣 kr贸lowa gry. Nareszcie zacz臋艂am gra膰 na powa偶nie. W mi臋dzyczasie, te偶 kilka razy by艂am w haremie, co zawsze chcia艂am zrobi膰, kiedy jeszcze G nie by艂o moj膮 mocn膮 stron膮.

Teraz jestem ju偶 graczem z do艣膰 sporym sta偶em. Nie da si臋 zaprzeczy膰, 偶e Awataria sta艂a si臋 dla mnie do艣膰 istotna, gdy偶 sp臋dzi艂am na niej naprawd臋 sporo czasu. Czy mo偶na mnie nazwa膰 totalnym no艂lajfem, kt贸ry nic nie robi tylko pyka sobie w jak膮艣 gierk臋?
My艣l臋, 偶e tak, ale mimo wszystko – nie wstydz臋 si臋 tego, bo pozna艂am tutaj mn贸stwo cudownym ludzi, z kt贸rymi wr臋cz ub贸stwiam sp臋dza膰 czas. Mam nadziej臋, 偶e ka偶dy z Was w mniejszym, b膮d藕 wi臋kszym stopniu znalaz艂 na Awatarii to, czego szuka艂. Przyja藕艅? Bogactwo? A mo偶e jeszcze co艣 innego?
Podzielcie si臋 swoimi przemy艣leniami w komentarzach.
Cze艣膰!
//Leviatan


7 komentarzy:

  1. Fajnie, lubi臋 jak ludzie pisz膮 o swoich wspomnieniach z t膮 gr膮
    Jeste艣cie wszyscy tacy do艣wiadczeni jsbhxsabchs
    Tylko czemu skoro grasz tak d艂ugo dalej masz 37 poziom? XDD
    Pozdrooo Levii lovlov

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze w ci膮gu ca艂ej mojej gry mia艂am kilka kont, a po drugie jak ju偶 wspomnia艂am nigdy nie chcia艂o mi si臋 traci膰 czasu i nerw贸w na wbijanie poziomu, kt贸ry tak naprawd臋 nic nie daje, opr贸cz wi臋kszej liczby w paszporcie ;D

      Usu艅
    2. Robienie zada艅 du偶o daje np. s, g, mebli, przez co mo偶na mie膰 wi臋cej image i komfortu. Jedt to op艂acalne, a zadania nie s膮 trudne. Szybko mo偶na wbi膰 max. lvl bez pomijania zada艅 za g, tylko trzeba mie膰 kogo艣 do pomocy w np. w surfingach itd.

      Usu艅
  2. Super historia! O rany... a偶 mi si臋 moje pocz膮tki przypomnia艂y. Ja tam mam 40 lvl i nie wbijam ju偶.

    OdpowiedzUsu艅

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.