poniedzia艂ek, 6 lipca 2020

馃尯 馃尫Przywitanie馃尫馃尯


Dzie艅 dobry cz艂owieki!
Pisze do Was, Wasza (nie)ukochana Lewatywka aka Leviatan. Zdziwieni? Ja sama prawd臋 m贸wi膮c nie wiem, co sk艂oni艂o  mnie do wys艂ania  tego zg艂oszenia. To by艂a bardzo spontaniczna decyzja!
Przegl膮da艂am  sobie  spotted i nagle natkn臋艂am  si臋  na informacje  dotycz膮c膮 naboru na redaktor贸w.  Z pocz膮tku  tylko pokiwa艂am g艂ow膮  i ju偶 mia艂am przewin膮膰  dalej... Ale jednak co艣 mnie zatrzyma艂o  i kaza艂o wys艂a膰  swoje zg艂oszenie.
No wi臋c... Jestem.

Je艣li  kto艣  mnie nie zna, to mo偶e pokr贸tce  si臋  przedstawi臋:

Mam na imi臋  Martyna i mam pi臋tna艣cie  lat.  Na t膮 chwil臋  mieszkam poza granicami Polski, lecz w przysz艂o艣ci  zamierzam  to zmieni膰.
 Na razie  jest to  tylko gdybanie,  ale kto wie?
Og贸lnie  to jestem osob膮  bardzo otwart膮  i tolerancyjn膮, cho膰  nienawidz臋 ludzi o zamkni臋tych  umys艂ach,  kt贸rzy nie dopuszczaj膮 do siebie rzeczy odmiennych i jakby... dziwnych?
Raczej nigdy si臋  nie denerwuje, w nawet najbardziej stresuj膮cych sytuacjach potrafi臋 zachowa膰 spok贸j.   Co do wojowania z innymi... Umys艂em, nie si艂膮 je艣li  ju偶 trzeba.
Do moich zainteresowa艅 nale偶y przede wszystkim okultyzm.  Od wielu lat zg艂臋biam te tematy. To st膮d  wywodzi  si臋  m贸j  do艣膰   ,,niecodzienny" nick. Leviatan  to wcale nie jest sklep. Leviatan  to jedna z czterech  u艣wi臋conych ksi膮偶膮t piekie艂  - stoi zaraz obok Lucyfera, Szatana oraz Beliala. Poza tym jest to potw贸r  morski, kt贸ry  w dzie艅 ostatecznego s膮du  po艂knie dusze wszystkich  grzesznik贸w.
Ca艂kiem dobrze opanowa艂am nawet wr贸偶enie  z kart tarota, tak偶e  zapraszam ch臋tnych  na sesje.馃槄
Je艣li  kogo艣  to obchodzi,  prywatnie  wyznaj臋 wicca, czyli  tak zwan膮 ,,religie  czarownic" opieraj膮c膮 si臋  na wierze  w potr贸jn膮  bogini臋 (ksi臋偶yc), rogatego boga (s艂o艅ce) oraz og贸lnie natur臋.
Do tego uwielbiam przeznacza膰 sw贸j czas na ogl膮danie anime i czytanie mang.
Jestem stuprocentow膮 otaku.

Kojarzy膰  mo偶ecie  mnie  z bloga  ,,Guru obyczaj贸w Awataria", gdzie pisz臋 razem  z moj膮  bas haseki nikah - Agatk膮.

Nie b臋d臋 Wam tu teraz obiecywa艂a niewiadomo jakich rzeczy,  ale jedno jest pewne - postaram  si臋.






//Leviatan

10 komentarzy:

Cieszymy si臋, 偶e jeste艣 tutaj z nami!
Pami臋taj, 偶e podczas komentowania naszych post贸w musisz przestrzega膰 kilka zasad.

1. Staraj si臋 odzywa膰 z szacunkiem do admin贸w oraz innych czytelnik贸w.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Je偶eli masz jakie艣 w膮tpliwo艣ci lub uwagi co do tre艣ci posta, napisz to.
4. Nie reklamuj si臋 w komentarzu.