środa, 1 lipca 2020

Summer Time, lipiec z AKI! ♥

Witaj pierwszy lipca!
Wakacje ruszają pełną parą. Czy macie już jakieś plany? Chcecie się gdzieś udać? Spotkania ze znajomymi czekają. To świetny czas, bardzo lubię wakacje ze względu na takie właśnie spotkania i wypady w różne zakątki. Ja osobiście w planach nie mam żadnych wyjazdów, ale dwa kolejne tygodnie (czyli ten i następny) mam już zapełniony nockami w namiotach. Jak ja kocham ten klimat! Noc, niebo gwiazd, cieplutka kołderka i namiot. Idealna pogoda na basen i opalanie. Jak Wy spędzicie ten czas zależy tylko od woli.

Koniec gadania, idziemy do grania (ja i moje rymy). Dobrze więc - o co chodzi?! Summer Time to lipcowy odpowiednik Kosmicznych Vlogmasów. Będziemy (lub będę) starali się dodawać dla Was codziennie posty (oprócz weekendów). Posty będą różne, od premier po zabawy. Przygotowałam już kilka serii zabaw, a pod koniec miesiąca wielki konkurs! Gotowi wyruszyć z nami w wirtualną podróż? 


Prawdopodobnie w tym tygodniu będzie miała miejsce premiera teledysku do mojej gorącej szesnastki (taa, bardzo...), którą nagrałam telefonem w realu! Ciekawi jak wyszło? Rany, ja to mam te szalone pomysły. Jak przyjdzie mi głupi (i śmieszny) pomysł do głowy to od razu go realizuję. Filmiki na kanale będą pojawiały się CHYBA każdego tygodnia. Zabawy, wracają zabawy na bloga! Wreszcie coś się dzieje! Dzisiaj jakiś chill out mam, nie wiem. Sorry. Może ten wakacyjny klimat tak na mnie wpływa. Powiem szczerze - nie chce być już taka OFICJALNA, trochę luzu! Na pewno tęsknicie za takimi dawnymi postami. Postaram się je dla Was pisać. Powiem skrycie, że kilka następnych postów może zostać napisanych jednej nocy, ponieważ czasu mam mało, pomysł spontaniczny i chcę mieć także czas dla siebie. 

Trudne Sprawy też wrócą, ale dopiero za dwa tygodnie. Nie wiem kiedy dokładnie opublikuję ten krótki odcinek, który nagrałam jeszcze w marcu. Ostatnio oglądając stare odcinki Patologicznej Rodzinki nieźle się uśmiałam. Wręcz popłakałam się ze śmiechu razem z Serendipity (pozdrawiam ♥).


Niektórzy powiedzą, że cringe (w ogóle to kiedy to słowo weszło do obiegu? Nie podoba mi się). Ale czy właśnie takich głupiutkich filmików Wam nie brakowało? Żeby chociażby się zaśmiać, poprawić sobie humor i wrócić do dawnych lat? Zróbmy to! Rozkręćmy tą grę na dobre. Zaczynamy... JUŻ!!!


3 komentarze:

  1. Przywróccie może ta zakładkę pytania ,bo kiedyś była na wielu blogach i było fajnie, a niewygodnie jest pod postami pisać:D

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.