czwartek, 21 marca 2019

Wielka aktualizacja, czyli co nowego pojawiło się na Awatarii pod moją nieobecność

Kiedy mnie nie było na Awatarii bardzo wiele się zmieniło (i się zrymowało). Chciałabym podsumować wszystkie (jakie wychwyciłam) aktualizacje sprzed około 10 miesięcy. Zmieniło się całkiem wiele i to na plus. Postaram się wypowiedzieć na każdy temat i ocenić postępy aktualizacji (nie biorę pod uwagę eventów). Zaczynajmy! Aktualizacje nie są ułożone chronologicznie.
Zaczynamy od tego, iż zmieniły nam się prezenty za codzienne logowanie do gry. Teraz to nie są powtórki, ani żadne słabe nagrody za codzienne logowanie. Teraz mamy konkrety - na dzień dobry tysiąc złotych (żartowałam!) srebrnych monet, podczas gdy kiedyś otrzymywaliśmy ich jedynie 500 za pierwszy dzień. Drugiego dnia dostajemy fontannę za 24G - to dopiero zaskoczenie! A potem już coraz lepiej. Niestety dopiero zaczynam zbieranie nagród za codzienne logowanie, a więc możecie mi powiedzieć czy w okolicach 15-20 dnia logowania zaczynają się powtarzać nagrody, czy jednak są coraz wyższe?

Kolejną świetną sprawą jest to, że możemy obracać naszą Awatarkę do tyłu i do przodu przyciskiem w prawym dolnym rogu. To świetna opcja, bo możemy zobaczyć jak dana rzecz wygląda z róznych perspektyw.

Kolejną nowością jest to, że przy naszym czacie możemy dodawać (a raczej kupować) różne ozdoby, a także zmieniać kolory naszego nicku w czacie. Według mnie ta opcja jest dosyć droga, ale też oryginalna!
Wreszcie to mamy! Na naszą Awatarię dodano różne znamiona,piegi i inne ozdoby na twarz (o ile można to tak nazwać!). Uważam, że takie coś urozmaici wygląd postaci i sprawi, że stanie się jeszcze bardziej oryginalniejsza. Mam też w planach serię z tym związaną.
Nareszcie mamy dużo nowych i ładnych ubranek. Do tego niektóre z nich są za srebro co mnie zaskoczyło mile. Nie będę się tutaj rozpisywać, ponieważ Veronica już o tych ubrankach napisała posta to link.
W salonie piękności oprócz ozdób mamy też nowe oczy i usta, a także brwi. Wreszcie możemy wyjść poza ograniczenia jakimi były stare, przereklamowane (chociaż dziwnie to zabrzmi) oczy postaci. Uważam, że projekty są w miarę udane, aczkolwiek niektóre są przesadzone.
Towar dnia to od teraz ubrania? Niekoniecznie, bo ostatnio zauważyłam żę w towarze dnia są też meble. Czyli możemy wywnioskować, że raz w towarze dnia są meble, a raz ubrania. Wreszcie coś nowego!

Na koniec zostawiam opcję, która umożliwia nam zakup zestawu danej Awatarki. Możemy sobie kliknąć na dowolną postać - jeśli ich stylówka się nam podoba i po prostu ją zakupić! Ciekawa opcja, niestety nie można kupować w ten sposób ubrań eventowych (a kiedyś było to możliwe!).

A co wy myślicie o tych aktualizacjach? Są udane, czy może przegrane? Zostawiam wam sondę, mam nadzieję że wyrazicie swoją opinię na ten temat!
Midorme

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.