piątek, 22 marca 2019

♥ WERDYKT ♥ Kto zostaje z nami?

Cześć.
Dzisiaj przypadło mi nieciekawe zajęcie, mianowicie zakończył się okres próbny dziewczyn i to właśnie dziś jedna z nich musi opuścić bloga. Postanowiłam, że zostanę dziś polonistką. Będę dawała dziewczynom oceny tak jak w szkole biorąc pod uwagę następujące dziedziny:
ocena posta powitalnego,
częstotliwość dodawania postów,
poświęcony czas na blogu,
pomysłowość,
błędy ortograficzne i interpunkcyjne,
styl.

Mimo iż sama jestem jeszcze amatorką to muszę ocenić to według własnej opinii. Na pierwszy ogień idzie Veronica/Julia.
POST POWITALNY
Post powitalny jest według mnie trochę za krótki i jest w nim mało informacji. Uważam, że powinien być nieco dłuższy.
CZĘSTOTLIWOŚĆ DODAWANIA POSTÓW
Uważam, że tutaj mogę już Veronikę pochwalić - napisała ona aż cztery posty i to w miarę dobre. Uważam, że w tej dziedzinie na pewno wystawię ocenę pozytywną.
POŚWIĘCONY CZAS
Kolejna pochwała - Veronika naprawdę poświęciła dużo czasu przede wszystkim pisząc ze mną na temat bloga i prosząc o rady. Starała się i wyszło jej to na dobre! 
POMYSŁOWOŚĆ
Tutaj oczywiście zdania mogą być różne, ale ja osobiście uważam że posty były pomysłowe. Najbardziej zaintrygował mnie post o rosyjskich nowościach.
STYL I POPRAWNOŚĆ JĘZYKOWA
Tutaj zaczynają się schody. Niektóre zdania, które czytałam były źle skonstruowane (przynajmniej ja tak uważam). Podam przykład.
 Blog będzie od przyszłego tygodnia miał duże metamorfozy. 
Nie wiem dlaczego, ale coś w tym zdaniu mi nie pasuje. Jest jeszcze kilka innych zdań tego typu (już nie miała się o co przyczepić!). Występują także powtórzenia.

Ja już czułam, że Emilka wróci, a dzisiaj (14.03.2019) Emilka do mnie napisała. ,,Hej robię nabór, masz ochotę?'' 

INTERPUNKCJA I ORTOGRAFIA
Tutaj sytuacja również nie wygląda za ciekawie, znalazłam dużo błędów interpunkcyjnych. Jednak co do błędów ortograficznych - nie mam zarzutów.

Więc, kim ja jestem?(tutaj nie powinno być przecinka)

Do następnego razu,(zdań nie kończymy przecinkiem)

Na Awatarii mam 55 lvl, nazwe Poker Face (dla tych, którzy tego nie wiedzieli)(brak kropki.)

Przyszedł czas na wystawienie ocen! A więc jak to wygląda u Julii? Zobaczmy.
  • za post powitalny daję 3
  • za styl 4
  • za częstotliwość dodawania postów 5
  • za poświęcony czas 6
  • za pomysłowość 5
  • za błędy 4
Twoja średnia z ocen to 4,5! Gratulujemy - dostajesz posadę autorki bloga! 

Veronica zostaje. A co z Wiktorią? Niestety tutaj tak kolorowo nie będzie. Został złamany punkt z regulaminu, mianowicie:  w ciągu tygodnia powinna napisać minimum 3 posty.
To już daje jej minusa. Tym razem nie będę oceniać po kolei, lecz napiszę wszystko w jednym.

Zacznijmy od posta powitalnego - był za krótki! Podobnie jak u Veroniki było mało informacji. Tutaj jestem zmuszona dać ocenę 3. Co do stylu - było w miarę dobrze, jednak znalazłam kilka dziwnych zwrotów:


No i się udało jestem na okresie próbnym, którego postaram się jak najlepiej wykorzystać.

Dzisiaj pokaże wam fajne stylówki na naszej grze Awataria.

W następnym poście zrobię dla chłopaków stylizacje

Te zdania są dziwnie sformułowane. Daję ocenę 4 ze względu, że poprawność językowa była na plus. 
Przejdźmy do częstotliwość - niestety tutaj otrzymujesz ocenę 1. Dlaczego? Napisałaś jedynie dwa króciutkie posty. Za poświęcony czas również dostajesz ocenę negatywną 2. Co do pomysłowości - coś się zadziało, napisałaś króciutki post o ciekawych stylizacjach. Mogę Ci dać za to ocenę 3. Przechodzimy do ostatniej dziedziny - błędy ortograficzne i interpunkcyjne. No, trochę ich było.

Do pisania bloga nieoczekiwanie zobaczyłam,(tutaj stawiamy Spację)że inna osoba już napisała Post Powitalny(powinnaś napisać to z małej litery!).
 
Mówią na mnie zwykle karton(nazwy własne z dużych liter) lub Wika 

Hejka,(tutaj piszesz kropkę, lub...)
To(zaczynasz to z małej litery) znowu ja Wiktoria.

 Było kilka błędów, niestety tutaj dostajesz ocenę 3

Podsumowując twoja średnia to 2,6. Niestety nie zostajesz na blogu.
Musieliśmy pożegnać jedną autorkę na okresie próbnym, niestety taka jest rola właściciela...
Sama wiem, że nie jestem orłem i sama nie zdałabym okresu próbnego na cudzym blogu np. Renesans Awatarii. Może za nisko się oceniam? Sama nie wiem. Myślę, że Wika jeszcze spróbuje szczęścia na innym blogu, a może założy swój? Kto wie? 
Wiem, że okres próbny miał trwać dłużej, ale byłam zmuszona go przerwać i dzisiaj napisałam już werdykt. Dlaczego? Niedługo się dowiecie - przypominam, że okresy próbne nadal trwają!
Pozdrawiam
Emilka ♥

4 komentarze:

  1. Dobry werdykt. Tylko nasuwa sie pytanie czy bedzie ta julka pisac systematycznie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę ci powiedzieć na 100%, że będę pisała co tydzień co najmniej 1 post. :)

      Usuń
    2. Dobry werdykt, boże ta wika takie nudne posty pisała

      Usuń
  2. To czekamy na nastepnych redaktow.

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.