sobota, 16 marca 2019

♥Post powitalny♥

  Hejka,
  Nazywam się Wiktoria. Przyszłam tutaj spróbować moich sił. Do pisania bloga nieoczekiwanie zobaczyłam,że inna osoba już napisała Post Powitalny. Postanowiłam zapytać się czy może ja też nadałabym się do tego bloga,chociaż na okres próbny. No i się udało jestem na okresie próbnym, którego postaram się jak najlepiej wykorzystać. 
                                                    
                                                                 Co będę pisać na blogu?
- nowinki na Awatarii,
- różne pomysły na salon itp.,
- od czasu do czasu mogą pojawić się jakieś konkursy.

Mam na imię Wiktoria. Mówią na mnie zwykle karton lub Wika. Karton, ponieważ jak byłam mała zawsze lubiłam wchodzić w kartony i mówić że jedziemy do Warszawy. Ogólnie jestem miłą osobą. W tym roku skończę 13 lat. Moją ulubioną lekcją w szkole jest plastyka, a najgorszą matematyka. Na Awatarii mam nick: Palsefaka.


Mój paszport



                                                                Do następnego
                                                                                    /Wika

4 komentarze:

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.