piątek, 29 marca 2019

♥ AKTUALIZACJA ♥ Eventu na Prima Aprilis nie będzie? ♥ Coś nowego!

Zazwyczaj to w środy otrzymywaliśmy aktualizacje, najwyraźniej pod moją nieobecność uległo to zmianie. Dzisiaj mamy czwartek, a jak się okazało to właśnie ten dzień stał się dniem aktualizacji. Wchodząc na Awatarię dostrzegłam, że coś się zmieniło - mianowicie pojawiły się nowe stroje, a do tego są one na przecenach. Po kolei opiszemy sobie je, a na koniec wyjaśnię wam dlaczego tytuł posta jest taki, a nie inny i przedstawię moją teorię.
 Na pierwszy ogień idzie strój motocyklisty. Tak samo brzmi jego nazwa - Motocyklista. Co mnie zszokowało? Przekreślona cena. 1250 złotych monet? W życiu nie wydałabym ich na taki strój. Myślę, że niektórzy skądś go kojarzą. Komplet pochodzi z eventu, który miał miejsce jakieś kilka lat temu. Z tego co pamiętam, to przemienialiśmy się w takiego motocyklistę i były jakieś zadania. Nie mam pojęcia, czy strój można było zdobyć, bo event miał miejsce na rosyjskiej Awatarii. Mam w moich dokumentach takie animacje, które pojawiały się podczas eventu, przy zmianie. Możeliwe, że był to event na Prima Aprilis. Wtedy strojem chłopaków była suknia ślubna (tego dowiemy się za chwilę!), a dziewcząt ten właśnie strój. Czy się mylę? Tego nie wiem. DOPISKA: Był to event z gumą Dirol.
Naprawdę nie mogę sobie przypomnieć co to był za event, ale obiecuję że jak już mi to wpadnie z powrotem do głowy to dopiszę to do tego posta.

Na przecenach mamy również znane już od dawna stroje: Buntowniczka, Avagirl, Śnieżna pantera, Gwiazda rocka. Myślę, że nie muszę tutaj wiele mówić. Obniżone ceny są w porządku i z pewnością coś zakupię z tych zestawów.



Na koniec zostawiłam najlepsze, znowu odstrasza mnie ta skreślona cena - jak takie coś może być warte aż tyle pieniędzy?! Na szczęście jest bardzo duża obniżka i możemy coś w miarę naszych możliwości - i jeżeli nam na tym zależy - kupić. Te stroje doskonale kojarzę. Pochodzą one z eventu z okazji Prima Aprilis z poprzednich lat. Strój za 190G Hokeista rosyjscy gracze mogli zdobyć w evencie około 2 lat temu, wydaje mi się lub nie, ale właśnie ten strój był losowy i jeden był hokeisty, natomiast drugi to albo ten motocyklista, albo ten czarny strój na obrazku powyżej. Czarny strój nosi nazwę Charlie - dawno temu (około 4-3 lat temu) pojawił się on w polskiej wersji gry w Prima Aprilis. Wtedy mogliśmy go nosić, ale nie mieliśmy go na stałe. To było coś takiego, że klikaliśmy na jakąś postać i robiliśmy jej psikusa w ten sposób, że została ubrana w taki oso strój - dziewczyny miały strój powyżej za 250G, a chłopaki strój różowej wróżki - wyglądało to komicznie. Komplet można było zdjąć za pomocą prostej komendy po kliknięciu na Awatara.
 Jak widzicie - chłopaki też mają tę aktualizację i nie, nie zapomniałam o was! Teraz już potwierdziłam moje podejrzenia. Nie sądzę, aby któryś z chłopaków skusił się na taki strój, haha! W ogóle uważam, że te stroje są przekomiczne!
 Jak widzicie miałam rację co do tej sukni ślubnej, o której pisałam na początku oceny stroju motocyklisty. Wyobraziłam sobie teraz jak dwoje Awatarów bierze ślub i obydwoje są w suskniach ślubnych, haha! Wyglądałoby to zabawnie.
 Chłopaki - podobnie jak dziewczęta - mają przeceny na inne stroje, które już znamy z poprzednich aktualizacji. To świetna okazja, aby zakupić coś na czym nam zależy po dobrej cenie. Każda rzecz z kompletu jest przeceniona i można wszystko kupować oddzielnie, także spoko.
Midorme, skończ już ten obszerny post! Tak, ta notka należy do jednej z dłuższych jakie napisałam. Niby mało rzeczy dodano, a jest tak dużo do opisywania! Ale to nie wszystko.
 Ci, którzy dotrwali do tego momentu piszą w komentarzu #AKI. Powyższe zdjęcia przedstawiają nam kolejną nowość - jak widzicie aktualizacja nie jest do końca dopracowana. Chodzi mi tutaj o same nazwy, które dziwnie brzmią jak na razie, ale możemy się już domyśleć co to. Są to bony na otrzymanie VIP-a na daną ilość dni. Bony są zapewne po to, aby podarować je komuś lub zachować sobie samemu i wykorzystać go przy jakiejś gorącej okazji np. black friday lub wielka przecena/dodanie nowych strojów do gry (gdzie potrzebny jest VIP). To jest doskonałe wyjście, bo bileciki VIP mozemy podarować komuś w prezencie np. na urodziny lub z okazji innej.
Pomału zbliżamy się ku końcowi tego posta. Teraz przyszedł czas na wyjaśnienie tytułu. Dlaczego nie będziemy mięli eventu na Prima Aprilis - teoria? Uważam, że te stroje zostały nam podarowane jako zadośćuczynienie za brak eventu, który pojawił się u Rosjan jakiś czas temu. Myślę, że tak wyczekiwanego eventu się nie doczekamy (raczej nikt się nie zdziwił, bywa...). Muszę jeszcze sprawdzić lub zapytać kogoś, czy Rosjanie dostali tą samą przecenę co my (dostali). Z tego co wiem bileciki posiadają już od kilku dni - więc z tym jesteśmy z nimi na bieżąco. Czy Awataria polska dogoni rosyjską Awatarię z aktualizacjami? Tego dowiemy się... właśnie. To jest dobre pytanie.
Pozdrawiam,
Emilia (Midorme) ♥


PS. Po opublikowaniu posta zauważyłam jeszcze jedną nowość. Spójrzmy na to.
Została dodana nowa opcja, chyba wcześniej tego nie było. Teraz możemy kliknąć w tą ikonkę. Nie wiem, czy to się w jakikolwiek sposób przyda, chociaż... można by znaleźć kilka zastosowań. Co o tym sądzicie?




13 komentarzy:

  1. Oni te ceny chyba z kosmosu biorą lol.Regularna cena tych ubrań powinna być taką jak z przeceny.W ogóle męskie są lepsze,damskie paskudne.I bez sensu,że to kombinezony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te stroje można było kupić kiedyś z 2-3 lata temu, ale kosztowały chyba te 1000 coś G

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się bawicie na nowej Kobylnicy??????????????????

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za spamer tu wam glupoty pisze?Nie mozecie po adresie ip zablokowac?Bo smietnik wam robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem, czy to jest spam, czy na serio ktoś to pisze bo pokazuje mi, że ludzie z innych krajów też czytają AKI. Ale bradziej bym to podsunęła pod spam już sama nie czytam tych komentarzy bo są o jednym i tym samym.

      Usuń
  5. Nie chcę nic mówić ale lepiej ogarnijcie albo najlepiej usuńcie z współpracy tą ariane grande, nazywa wasze koleżanki z PA pizdami ;) https://awataria-bez-cenzury.blogspot.com/2019/03/witajcie_30.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I piszesz to ze swojego konta google Ariano Grande, poniewaz...???

      Usuń
    2. Nic z tego nie rozumiem, to w końcu ty ariana wtf?

      Usuń
    3. To jednak nie ta ariana co ma bloga, bo wczoraj pojawilo sie wydarzenie od niej, ze ktos ja wrabia. W dodatku to dziwne konto google o tej samej nazwie - jak sie w nie wejdzie, nie widzimy zadnych blogow tej osoby. Podejrzane...

      Usuń
    4. Dla. mnie podejrzane jest to, ze ariana skomentowala najnowszego posta na tym blogu bez cenzury zaledwie 5 minut po publikacji... Tak sobie mysle... Moze ona udaje, ze ktos ja wrabia?

      Usuń
  6. #aki

    Post super, bardzo ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy zobaczyłam te stroje na Awatarii byłam w ogromnym szoku

    OdpowiedzUsuń

Cieszymy się, że jesteś tutaj z nami!
Pamiętaj, że podczas komentowania naszych postów musisz przestrzegać kilka zasad.

1. Staraj się odzywać z szacunkiem do adminów oraz innych czytelników.
2. Nie pisz komentarzy z podtekstami seksualnymi/ religijnymi.
3. Jeżeli masz jakieś wątpliwości lub uwagi co do treści posta, napisz to.
4. Nie reklamuj się w komentarzu.